نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

فوتبالیست هپاتیتی و تاریخ‌ساز دربی!

  • کد خبر: ۳۶۲۵
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵
فوتبالیست هپاتیتی و تاریخ‌ساز دربی!
بررسی بازیکنان خارجی سرخابی‌ها به بهانه خریدهای جدیدشان

دو بازیکن خارجی در روزهای آتی به استقلال و پرسپولیس اضافه می‌شوند. پرسپولیس با یک مهاجم به توافق رسیده و استقلال هم با یک دفاع چپ مذاکراتش را پیش برده است. حالا نگرانی هواداران این 2 تیم، درمورد کیفیت جذب بازیکن خارجی است. اینکه مانند تیام، رسن، پاتوسی، نیلسون، جپاروف و ایمون زائد جواب می‌دهند یا فقط بدهی مالی برای این تیم به بار می‌آورند. در این سال‌ها بازیکنان خارجی بی‌کیفیت هم کم نبودند. مانند هروه اوساله که نه‌تنها در هیچ مسابقه‌ای برای پرسپولیس به میدان نرفت، بلکه مبتلا به هپاتیت‌ب هم بود. اوساله بابت صفر دقیقه بازی برای پرسپولیس مبلغ 30هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد. یا فابریتسیو، بازیکن برزیلی، که معلوم نیست در سال1382 چگونه از استقلال سردر‌آورد. به‌همین‌بهانه بهترین و ضعیف‌ترین خارجی‌های 10سال اخیر استقلال و پرسپولیس را مرور می‌کنیم.


بهترین خارجی پرسپولیس
قطعا در 10سال اخیر، خاطره شیرینی را که ایمون زائد برای پرسپولیسی‌ها ساخت، هیچ خارجی‌ای نساخت .در این چند فصل بازیکنان دیگری مانند نیلسون هم عملکرد ویژه‌ای داشتند. نیلسون یک مرتبه رکورد کمترین گل خورده ادوار لیگ برتر را به پرسپولیس هدیه داده بود. بازیکنان دیگری هم مثل هوار ملامحمد و پترویچ بودند که در مقاطعی برای سرخ‌پوشان درخشان ظاهر می‌شدند.


بهترین خارجی استقلال
استقلال در این چند فصل بازیکن خارجیِ خوب، کم نداشت. همین نیم‌فصل گذشته پاتوسی همه را به وجد آورده بود و قبل از آن هم تیام و جپاروف هنرنمایی می‌کردند؛ اما حضور این بازیکن‌ها در استقلال دوام نداشت . اما جانواریو با درخشش در استقلال، قهرمانی لیگ را به این تیم هدیه کرد.


بدترین خارجی پرسپولیس
در بین بدترین خریدهای پرسپولیس هم نام دی‌کارمو می‌درخشد؛ بازیکنی که با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست و روزهای کم‌فروغی را در این تیم سپری کرد. همچنین از دیگرخریدهای بی‌کیفیت خارجی، رافائل ادریوی نیجریه‌ای بود که در سال85 به پرسپولیس پیوسته بود. شنیده شده او در کشور امارات کارگر بود و همان سال در صفحه شخصی خود التماس دعا داشت که برای من تیم پیدا کنید.


بدترین خارجی استقلال
خارجی‌های استقلال هم در این سال‌ها برای این تیم کم دردسر نساختند. آبی‌ها هر چند ماه درگیر طلب پروپیچ و شکایت این بازیکن از فیفا می‌شوند؛ بازیکنی که گلی بر سر استقلال نزد و فقط دردسر داشت. یا بازیکنانی مانند لیام ردی که بدون انجام حتی یک بازی، از این تیم جدا شدند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->