شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس + تریلر بازی‌ها

  • کد خبر: ۳۶۳۶۲
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس + تریلر بازی‌ها
مایکروسافت هم بالأخره بعد از مدت‌ها انتظار، در کنفرانسی آنلاین، جدیدترین بازی‌های خود را برای طرف‌داران ایکس‌باکس به نمایش گذاشت. مهم‌ترین بخش این کنفرانس حول بازی «هیلو اینفینیت» گذشت، اما در کنار این عنوان، بازی‌های دیگری هم در این برنامه به کاربران معرفی شدند.
علی رضایی | شهرآرانیوز؛ چند هفته پیش سونی در رویدادی آنلاین از کنسول پلی‌استیشن ۵ و بازی‌های تازه خود رونمایی کرد. پس از این برنامه، طرف‌داران ایکس‌باکس هم منتظر چنین رویدادی از طرف مایکروسافت بودند تا ببینند برگ برنده آن‌ها در رقابت با پلی‌استیشن چه بازی‌هایی خواهد بود. مایکروسافت هم بالأخره بعد از مدت‌ها انتظار، در کنفرانسی آنلاین، جدیدترین بازی‌های خود را برای طرف‌داران ایکس‌باکس به نمایش گذاشت. مهم‌ترین بخش این کنفرانس حول بازی «هیلو اینفینیت» گذشت، اما در کنار این عنوان، بازی‌های دیگری هم در این برنامه به کاربران معرفی شدند.


بتل رویال رایگان ایکس‌باکس

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
استودیوی بازی‌سازی TwistedRed بازی شوتر رایگان خود را که در سبک بتل رویال است معرفی کرد. سازندگان می‌گویند تمام اتفاقات این بازی که ExoMecha نام دارد، در سیاره‌ای جدید و دست‌نخورده به اسم OMECHA جریان دارد و شامل محیط‌های عجیب‌وغریبی می‌شود. همچنین نما‌های نمایش‌داده‌شده از بازی نشان می‌دهد که ExoMecha از کیفیت بصری بالایی برخوردار است.

بازی گیم‌پلی با انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به سبک بازی شما احترام می‌گذارد، زیرا شامل امکانات مکانیکی، دستگاه‌های خاص و قابلیت‌هایی می‌شود که هر بازیکن با کسب برخی از آن‌ها هویت خود به‌عنوان یک جنگ‌جو در این جهان را شکل می‌دهد.

 
 

ورود «مستر چیف» به دنیای جهان باز

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
Halo یک بازی شوتر اول‌شخص و یکی از بهترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت است. داستان Halo روایت‌هایی از جنگ‌های کهکشانی، نابودی سیاره زمین، افتادن سرنوشت کهکشان در دستان بیگانه‌های باستانی و اسرارآمیز است. آخرین امید باقی‌مانده همه انسان‌ها یک سرباز قدرتمند با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به‌تن‌هایی سرنوشت کهکشان را تغییر داد. این سرباز کسی نیست جز «جان ۱۱۷» که در بازی با نام «مستر چیف» شناخته می‌شود. تا امروز نسخه‌های زیادی از این بازی منتشر شده است که آخرین آن‌ها «Halo Wars ۲» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. حالا پس از حدود ۳ سال، طرف‌داران این عنوان به‌زودی شاهد نسخه جدید آن با نام «Halo Infinite» خواهند بود. قابلیت جهان باز به نسخه جدید بازی اضافه شده است. در نسخه‌های پیشین، بازیکنان می‌توانستند آزادانه در محیط بازی بگردند، اما همچنان محیط‌ها و مراحل ساختار خطی داشتند. این در حالی است که نسخه جدید به شما اجازه می‌دهد کاملا آزادانه همه نقاط محیط را بگردید. از دیگر جذابیت‌های نسخه تازه بازی Halo پشتیبانی آن از ویژگی شب و روز خودکار است.



هیجان در شهر

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
بازی Watch Dogs: Legion تجربه اکشن و ماجراجویی جدید یوبیسافت در سبک سوم‌شخص و جهان باز است که در ۲ حالت تک‌نفره و چندنفره به بازار عرضه خواهد شد. این بازی سومین قسمت از مجموعه Watch Dogs و دنباله مستقیم Watch Dogs ۲ محسوب می‌شود که در یک فضای تخیلی از شهر لندن جریان دارد. در این عنوان، بازیکن‌ها می‌توانند به طور هم‌زمان کنترل چند شخصیت را در اختیار بگیرند و به صورت یک‌نفره یا چندنفره بازی را به اتمام برسانند. در داستان این نسخه که آبان عرضه خواهد شد، لندن به کنترل کامل نیرو‌های نظامی درآمده و شما وظیفه دارید با تشکیل گروه مقاومت، شهر را نجات دهید.

 

همسایه اسرارآمیز

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
صحبت بازی‌های ترسناک که می‌شود، بیشتر ما یاد رزیدنت اویل و بازی‌هایی با آن سبک می‌افتیم. اما Hello Neighbour با اینکه در فضایی انیمیشنی می‌گذرد، به‌خوبی حس و حال ترس را به بازیکن منتقل می‌کند. در نسخه اول این عنوان، شما باید به خانه همسایه عجیب و غریب خود وارد می‌شدید و کار‌های مختلفی را در آنجا انجام می‌دادید. البته باید مواظب می‌بودید که همسایه شما را شکار نکند. تریلر نسخه دوم هم از نظر داستانی تقریبا شبیه قسمت اول به نظر می‌رسد. یک همسایه عجیب و مرموز، فضایی دلهره‌آور و در نهایت تعقیب و گریز برای رهایی از دست همسایه.


 

در میان زامبی‌ها

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
مایکروسافت در رویداد آنلاین خود طرف‌داران بازی‌های زامبی‌محور را هم دست خالی نگذاشت و از سومین نسخه بازی State of Decay رونمایی کرد. در نسخه‌های قبلی شما در شهر‌هایی مملو از زامبی بودید و باید تلاش می‌کردید زنده بمانید. در تریلر منتشرشده از نسخه سوم، یکی از شخصیت‌های داستان را می‌بینید که در فضایی برفی، به دنبال پیدا کردن شکار می‌گردد که ناگهان با حیوانی وحشی روبه‌رو می‌شود. به نظر می‌رسد در State of Decay ۳ با حیوان‌های زامبی‌شده هم طرف خواهیم بود که می‌تواند حسابی چالش‌برانگیز باشد.


 

آخرین انسان‌ها

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
بازی Destiny ۲ از اواخر شهریور در ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. این عنوان روایتگر یک عصر متمدن، اکتشافگر و پررونق در ۷۰۰ سال آینده است که به نام عصر طلایی شناخته می‌شود. در این دوره انسان‌ها روی منظومه شمسی، سیاره‌های متعددی را گسترش داده و در آن‌ها زندگی می‌کنند. از طرفی، واقعه‌ای به نام «فروریختگی» در جریان است و نسل بشر را تهدید می‌کند. این رویداد پایان عصر طلایی را به همراه دارد و سیاره‌ها را یکی پس از دیگری نابود خواهد کرد. شما در بازی نگهبان آخرین شهر امن روی زمین به حساب می‌آیید و وظیفه دارید تهدید‌های بیگانگان را از بین ببرید و مانع از انقراض بشریت شوید.


 

نبرد با تاریکی

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
بالأخره استودیوی Image & Form سازنده بازی تحسین‌شده SteamWorld می‌خواهد پس از مدت‌ها یک بازی واقعا جدید بسازد. در این بازی تازه که The Gunk نام دارد، بازیکن‌ها مقابل دشمنان ترسناکی قرار می‌گیرند و برای حل معمایی بزرگ، به پشت سر گذاشتن پازل‌های گوناگون می‌پردازند. همچنین به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی بازی از سلاحی برخوردار است که موجودات سیاه‌رنگ را به درون خود می‌کشد. احتمالا، چون آن موجودات در حال آلوده کردن محیط هستند و وظیفه بازیکن تمیز و پاک کردن این جهان است.


 

 

تجربه‌ برای نسل نهم کنسول‌ها

نگاهی به رویداد آنلاین مایکروسافت برای رونمایی از بازی‌های تازه خود

 
یکی از مورد انتظارترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های نسل نهم، بازی The Medium است که هم‌اکنون توسط «بلوبر تیم» در حال توسعه است و احتمالا اوایل عرضه کنسول‌های نسل نهم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این عنوان در همان ابتدا ظاهر عجیب و مرموزی را با تریلر رونمایی خود، نمایش داد. جدا از گرافیک چشم‌گیر بازی، از نظر داستانی با عنوانی ترسناک طرف هستیم و به نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی در جهان‌های موازی با موجودات عجیب و غریبی سر و کار خواهد داشت.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->