آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

سمن سرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۳۶۴۳
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
سمن سرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی راه اندازی می‌شود
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: سمن سرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان راه اندازی و پس از افتتاح در گام اول نمایندگان سمن ها در این مکان مستقر خواهند شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد دیناری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت و جایگاهی که سازمان‌های مردم نهاد دارند یک دفتر ویژه آن‌ها در معاونت سرمایه گذاری وجود دارد که درخواست ما ارتباط مستمر و موثر با این دفتراست.


وی از فعالیت ۱۸ تشکل در حوزه‌های این اداره کل خبرداد و گفت: راه اندازی سمن سرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از تکالیفی است که به دنبال اجرای آن هستیم.


دیناری افزود: با راه اندازی سمن سرا، هر برنامه‌ای که در این حوزه قرارباشد برگزار شود، با مشارکت و همفکری سمن‌ها انجام خواهد شد.


معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی یادآورشد: انجمن خیران میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز در حال تاسیس است.


وی ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات میراث فرهنگی، از ظرفیت‌های خیران استفاده خواهیم کرد و برای حفظ و احیای میراث فرهنگی سرمایه‌های خیران علاقه‌مند جذب خواهد شد.


دیناری پیشنهاد کرد: نشست‌های تعاملی با سازمان‌های مردم نهاد به صورت فصلی برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->