نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مجری استقلالی اخراج نشده‌است

  • کد خبر: ۳۶۵۴۸
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
  • ۲
مجری استقلالی اخراج نشده‌است
با وجود اخبار منتشرشده، اما شنیده می‌شود مجری جنجالی صداوسیما اخراج نشده‌است.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پس از ماجرا‌های عجیب و غریبی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما رقم خورد، موجی از انتقادات به سوی عبدالرضا امیراحمدی، مجری جنجالی روانه شد.
 
داستان از این قرار بود که امیراحمدی در برنامه زنده، کنایه سنگینی به قهرمانی پرسپولیس زد و موفقیت قرمز‌های پایتخت را جزو دستاورد‌های وزیر ورزش و جوانان دانست. همین اشاره به نگاه رنگی وزیر کافی بود تا پرسپولیسی‌ها به شدت علیه این مجری موضع‌گیری کنند.
 
باشگاه پرسپولیس هم رسما اعلام کرد در صورتی که امیراحمدی عذرخواهی نکند، از وی رسما شکایت خواهدکرد.
 
او ابتدا ظهر همان روز، یک کلیپ سلفی در منزل از خود گرفت و عذرخواهی کرد، اما برای قرمز‌های پایتخت این اقدام کافی نبود و آن‌ها توقع داشتند عذرخواهی در همان برنامه‌ای که کنایه مطرح شده، اعلام شود.
عذرخواهی روز گذشته احمدی در برنامه صبح بخیر، اما سرشار از گوشه و کنایه بود. به ویژه آنجا که امیراحمدی در انتهای عذرخواهی‌اش علاوه بر یادآوری قیمت دلار و گرانی‌های اخیر، از گالیله یاد کرد!


بیشتر بخوانید:
 
 
این موضوع کافی بود تا آتش اختلافات زبانه بکشد. در همین رابطه شنیده شد که با تصمیم مدیر شبکه یک، احمدی اخراج شده، اما خبر مطرح‌شده صحیح نیست و او در سایر برنامه‌ها حضور دارد.
 
طبق اخباری که به دست شهرآرانیوز رسیده، مدیر شبکه یک صرفا به امیراحمدی اعلام کرده فعلا در برنامه سلام صبح بخیر حضور نیابد تا آب‌ها از آسیاب بیافتد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Finland
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
2
بارها مجریان پرسپولیسی در رسانه به استقلال پر افتخار ترین تیم اسیا وچند ساله که پر تماشاگر ترین تیم اسیا لقب گرفت توهین میکردند کسی اخراج نشده حالا چون تیم پرسپولیس تیم نور چشمی مجری استقلالی باید اخراج بشه عجبا!!!!
جواد جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
1
واقعا ادم به این سیاست درباری متاسف است که توهین کنندگان به استقلال تشویق می شوند و شوخی کردن با پرسپولبس جرم و اخراج.ههههههههه خخخخخخخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->