ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

عرضه سهام «مدیریت ثروت» به ۱۰۰ هزار بازنشسته کشوری از ۱۱ مرداد

  • کد خبر: ۳۶۷۱۲
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
  • ۶
عرضه سهام «مدیریت ثروت» به ۱۰۰ هزار بازنشسته کشوری از ۱۱ مرداد
پذیره نویسی صندوق "مدیریت ثروت" با نماد "مدیر" که از روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ با ارزش هر سهم یک هزار تومان در فرابورس آغاز و تا ۲۲ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت، بزرگترین صندوق پذیره نویسی شده است
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری ،محمود طهماسبی در نشست معرفی صندوق "مدیریت ثروت" صندوق بازنشستگی کشوری در تالار فرابورس ایران گفت: با آغاز پذیره‌نویسی صندوق «مدیریت ثروت» صندوق بازنشستگی کشوری در فرابورس ایران، برای 100 هزار نفر بازنشسته سهام این صندوق عرضه می‌شود.
 
این صندوق به عنوان نخستین صندوق قابل معامله بورسی ETF صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای اصلاح ساختار سرمایه گذاری و سبدگردانی این صندوق راه اندازی شده است.

وی افزود: پذیره نویسی صندوق "مدیریت ثروت" با نماد "مدیر" که از روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ با ارزش هر سهم یک هزار تومان در فرابورس آغاز و تا ۲۲ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت، بزرگترین صندوق پذیره نویسی شده در بازار بورس با سرمایه اولیه ۴۰۰ میلیارد تومان در گام اول و در گام بعدی تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

طهماسبی اظهار داشت: اتفاق خوبی که در این صندوق سرمایه گذاری با کمک مجموعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری افتاد، این بود که در قالب تسهیلات اعتباری، حدود ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری، برای خرید سهام ETF مدیریت ثروت تقاضای خود را ثبت کردند که در زمان پذیره نویسی، این سهام به آن‌ها واگذار می‌شود و می‌توانند مانند سایر متقاضیان به صورت نقدی هم تعداد سهام خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: برنامه و هدف گذاری ما افزایش سرمایه این صندوق ETF تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم تا یک ماه آینده این هدف گذاری محقق شود.

مدیرعامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: پیش از این نیز صندوق بازنشستگی کشوری برای عرضه سهام بیمه ملت و همچنین ارائه تسهیلات خرید سهام دارایی یکم دولت اقدامات مشابهی در بازار سرمایه و برای بازنشستگان انجام داده بود.

وی با بیان اینکه مشاور این طرح یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های مشاوره حوزه سرمایه گذاری و بورس است، گفت: امیدواریم با کمک مشاور تخصصی و مجموعه‌ای که این صندوق را مدیریت می‌کند و همچنین شرایط بازار، شاهد آینده و بازدهی مناسب برای سهام این صندوق و سودآوری مطلوب برای بازنشستگان خریدار سهام و همچنین سایر افرادی که سهام این صندوق را خریداری می‌کنند، باشیم.

طهماسبی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در چند سال اخیر به عنوان یکی از بازیگران اصلی و حرفه‌ای در بازار سرمایه عمل کرده و بدور از رفتار‌های هیجانی به رشد بازار سرمایه کشور کمک کرده است.

قرار است پذیره نویسی صندوق ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری از روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ تا ۲۲ مرداد ۹۹ از طریق فرابورس انجام شود. ارزش پایه هر سهم در زمان پذیره نویسی ۱۰ هزار ریال (یک هزار تومان) و سرمایه اولیه این صندوق ۴۰۰ میلیارد تومان است. حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی «نامحدود» اعلام شده است. تمامی بازنشستگان کشوری مانند سایر خریداران سهام، می‌توانند به تعداد نامحدود و به صورت نقدی از طریق کارگزاری‌ها اقدام به خرید سهام این صندوق کنند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
5
بفرمایید سهام مدیر در چه زمینه‌ تولیدی فعالیت دارد آیا سود سهام دارد؟
ناشناس
France
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
5
لطفا از این سهام به بازنشستگان تامین اجتماعی هم بدید و از حقوقمون کم کنید ما سهام عدالت هم نداریم و همینطور به کارگرها و خانواده هاشون ما که قبلا شاغل بودیم و سهام عدالت ندادید بهمون حالا بازنشسته شدیم بهمون بدید
جواد بیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
5
بازنشسته هستم چگونه مانند این ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کنم
نوری موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
درشرایطی که بازنشستکان مانند افراد عادی باید نقدا خریداری کنند نفعش درمقایسه بادیگران چیست؟
جمعی از بازنشستگان کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سهام مدیریت ثروت را بصورت نقدی، خریداری کردبم. پذیره‌نویسی، سهام، خریداری شده توسط صندوق بازنشستگی، بصورتوام، چه موقع به سهام ما اضافه میشود. وچگونه مطلع میشویم.. ایا مانند سهام‌Etf , باید از طریق کارگزاری اقدام کنیم. یا. که بصورت آنلاین بعد از 22 مرداد ماه. پایان پذیره نویسی به سهام باززنشیتگان اضافه می‌گردد.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
سلام، خرید وفروش سهام مدیر از کی در بورس آغاز میشه، یعنی چند ماه قراره مسدود باشه؟!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->