آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

از سرگیری فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۶۹۷۷
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
از سرگیری فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان خراسان رضوی
بر اساس مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت که از اواسط تیرماه بنا به دستور این ستاد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ متوقف شده بود از امروز در سراسر استان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت که از اواسط تیرماه بنا به دستور این ستاد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ متوقف شده بود از امروز در سراسر استان آغاز شد.

مهدی قاسمی پور ادامه داد: بر این اساس با توافق انجام شده با ستاد مبارزه با کرونا در استان و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سنجش سلامت نوآموزان با حذف تمامی معاینات پزشکی در حیطه دانشگاه علوم پزشکی از جمله معاینات دهان و دندان انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: به این ترتیب اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان صرفاً با انجام آزمایشهای بینایی، شنوایی و آزمون تحصیلی برگزار می شود.

قاسمی پور افزود: در صورت عادی شدن شرایط پس از مهرماه سایر آزمایشهای ضروری برای صدور سنجش سلامت نوآموزان در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روند جدید فعالیت پایگاه‌های مذکور تمامی نوبت‌های صادر شده برای نوآموزان تا تاریخ ۱۹ مرداد ماه لغو شده محسوب می شود و والدین برای اخذ نوبت جدید باید به مدارس مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: والدین توجه داشته باشند نوبت های لغو شده تا این تاریخ که از سوی این اداره انجام شده باشند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار ریالی نمی شود و هرگونه اخذ وجه مجدد توسط مدرسه تحت این عنوان تخلف است.

قاسم پور افزود:با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا ۱۵ شهریور و آغاز سال تحصیلی جدید ۱۱۰ پایگاه در نظر گرفته شده برای این منظور قابلیت افزایش تعداد را دارد ضمن اینکه در نخستین گام برای تسهیل ارائه خدمات به والدین تمامی پایگاه ها در دو شیفت صبح و عصر فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد:قابلیت افزایش تعداد آزمونگرها برای تسهیل خدمات رسانی به والدین هم وجود دارد و از مردم خواهش می‌کنیم در سریع ترین و کوتاهترین زمان ممکن با اخذ نوبت نسبت به سنجش سلامت فرزندان خود برای سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: از مجموع حدود ۱۳۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید تاکنون تنها ۶ هزار نفر موفق به دریافت شناسنامه سنجش سلامت شده‌اند و امیدواریم با مراجعه به موقع والدین شاهد اتمام این آمار در استان باشیم.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->