سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش ۸۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر: ۳۶۹۹۱
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
  • ۱۷
افزایش ۸۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق در برخی اقشار مستمری‌بگیران افزایش حقوق تا ۸۰ درصد رشد یافته است.
به گزارش شهرآرانیوز، ناهید حیدری اظهار داشت: حداقل حقوق مستمری بگیران با داشتن ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی که به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند، در اسفند سال گذشته برابر با یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب‌سازی (با افزایش ۸۰ درصدی) به سه میلیون تومان رسید.

وی افزود: حداقل حقوق مستمری‌بگیران دارای ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی نیز در اسفند سال گذشته یک میلیون و ۶۶۷ هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با ۶۸ درصد افزایش به مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

حیدری ادامه داد: حداقل حقوق مستمری‌بگیران دارای ۲۵ سال سابقه بیمه‌پردازی هم در اسفند ماه سال گذشته یک میلیون و ۶۶۵ هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با ۶۰ درصد افزایش به مبلغ ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسید.

مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: همچنین حداقل حقوق مستمری‌بگیران دارای ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی در اسفند ماه سال گذشته یک میلیون و ۶۶۴ هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با ۴۸ درصد افزایش به مبلغ ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان افزایش یافت.

حیدری با بیان این که رعایت عدالت بیمه‌ای و انصاف در اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: فرمول متناسب‌سازی به گونه‌ای طراحی شده است که سنوات بیمه‌پردازی بیشتر در دوران بازنشستگی دریافتی بیشتری نیز داشته باشد.

وی افزود: با توجه به این که مبالغ متناسب‌سازی متاثر از دو فاکتور میزان سابقه پرداخت حق بیمه و دستمزد مشمول کسر حق بیمه است و تاریخ برقراری مستمری افراد مشمول نیز لحاظ می‌شود، بنابراین فراد از مبالغ متفاوتی برخوردار می‌شوند؛ به عنوان مثال شخصی با داشتن ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی که مستمری آن در سال گذشته برابر با ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان بوده است، پس از افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با افزایش ۴۴ درصدی به ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان افزایش یافته است.

حیدری ادامه داد: مستمری‌بگیری با ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی که در سال گذشته دریافتی وی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است هم پس از افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با افزایش ۳۹ درصدی دریافتی به بیش از ۶ میلیون و بازنشسته‌ای با دارا بودن ۲۵ سال سابقه بیمه‌پردازی و دریافتی ۳ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان در سال ۱۳۹۸، پس از افزایش مربوطه با ۳۷ درصد رشد، دریافتی وی به ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ارتقا یافته است.

مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان این که متوسط حقوق دریافتی بازنشستگان دارای ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی نیز در سال گذشته ۲ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان بوده است، گفت: دریافتی این گروه از مستمری‌بگیران حسب مورد پس از افزایش سالیانه و متناسب‌سازی با افزایش حدودی ۴۰ درصدی به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است.
 
ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
3
آخه تکرار۸۰درصد عین طو طی دیگه مسخره وجک شده ،آن هم حقوق بازنشستگان کارگری که درمقابل حقوق کلان کارکنان ومسولین تامین اجتماعی (که ده سال پیش همسانسازی شده) خیلی اندک است،داستان وزیرو مدیر و....تامین اجتماعی که سر سفره بازنشستگان کارگری چمباتمه زدند،نمی دانند که اول وظیفه ذاتیشان در مقابل حقوق کلانی که میگیرند ،حفاظت از اموال کارگران وبازنشستگان وارائه خدمات به آنها می باشد درثانی عنوان درصد تداعی کننده جمع یا ضرب صفر باصفر می باشد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
3
یعنی شما بااین شیوه اعلام کردن افزایش حقوق پدر ما را در آوردید .از بهمن سال گذشته تا امروز خیلی از بازنشستگان تامین اجتماعی فوت کردن اما نفهمیدن چقدر به حقوقشان اضافه شده .یعنی شما یه جدول نمیتونید درست کنید که ما بدونیم چه مقدار (درحال حاضر) به این حقوقم اضافه شده .هر روز یه تز جدید این شد مدیریت ؟ یا میگن آن که 35 سال یا آن که 30 سال ... این نشد آگاهی دادن . فقط یه جدول همین
یه بازنشسته تامین اشتباهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
3
اینها که همش حرفهای تکراریه!... کدوم جزئیات؟ اینهاهمون کلیات قبلیه که برای یه تعداد خاص میگه!!!...10و15و...بقیه رو نگفتن...زیرحداقل بگیر رو که تا حالا اصلا اعلام نکردند...فکر کنم چون خودشون هم میدونند مایه آبروریزیه که حقوق 800-900 تومنی تو این گرونی و تورم اعلام کنن!!!
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
حقوق ما اسفند 98 1720000 تومن بوده...بعد از 26درصد شد2145000... که تو هیچیک از اعداد بالانیست...حالا جزء کدوم دسته هستیم؟!
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
اخه همش بازی است الان تمام کارخانه ها در رکود چند سال هستند باعث شد اکثر گارگرها باحقوق حداقلی باز نشست شوند گناه انها چیست 30 سال بیمه پرداخت کردن حالا اونی که بالا میگیره دوبرابر بازهم بی عدالتی چراشما راست میگید حقوق پایین را بالا ببریدالان ابدارچی 4500 حداقل دریافت میکنه بازنشسته 2تومن چراچرا
Tiyamreza
Germany
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
خیلی مسخره است جان هرکی دوست داری جدول افزایشات را نگاه کن دهانشان راباز میکنند ۸۰درصد اضافه شده فقط آنهای که حداقل بگیربودن با۳۵سال سابقه وگرنه باز آنهای که بیشتر میگرفتن وحقوقهای حداکثری دارن باز سود بیشتری میبرن ماکه هرچی حساب ‌کتاب کردیم منطقی پیدا نکردیم چرا وبرچه اساس مرد باشید ومردانه صحبت کنید باز دوزار اومدن پخش کنن رسید به حداکثر بگیران خدالعنتتان کنه....
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
با سلام پس این همسانسازی به چه دردی میخورد وقتی 35سال سابقه داشته باشی بازهم از 20 سال سابقه کمتر دریافتی خواهی داشت مگر قرار نبود همه ی ۳۵ ساله ها برابر دریافتی داشته باشند دروغ نگفت که عدالت با علی مرد این چه عدالتی است یکی ۱۳ ملیون یکی ۷ ملیون ویکی ۳ ملیون گر چه هر سه ۳۵ سال سابقه دارند ولی یادمان رفته اینها از سه مادرم ما هم خدایی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
سلام پس چی نسبت بدیم به نظر شما خلاف زیر۱۵میلیون فقر است نمی فهمید. خودتان خامه ها مثل کاخ سعد آباد ماشین میلیاردی اول شما ها هیچی نداشتید.بامافیابازی ووعدهاالکی کلاه بزرگی نگذاشتید به گذشته خودتان فکر کنید به دادمامردم برسید و حق راعداکنید.یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به ما بترسید آه که از دل کشیده شودخانمان سوز است. پی پاک میکند.دودمان را به بادمیدهد.انشاالاهرکه اینجوری هست که حق را پایمال میکند.به راه راست هدایت کن.واگر نشد آه را نشیبش کن
مستمری بگیر حداقل بدبخت تر از هر روز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
اقایون مسعول وجدانا این بودجه را بین خودتون وکانون ها خوب تقسیم کردید به یکی مثل من که مستمری حداقل می گیرم ۱۵۰ اضافه کردیدبه بعضی ها هم ۵میلیون این کار شما کجاش هم سان سازی ؟؟اول باید مثل قانون باز نشسته کشوری همهی حداقل بگیر ی که ۱۶۰۰ می گرفتند ۲۸۰۰ می کردید تا انصاف وقانون رعایت بشه بعد متناسب سازی می کردید .در حال حاضر من ۲ میلیون در یافت می کنم بادو فرزند در این تورم لحظه ای خیلی کمه .
ناشناس
Germany
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
مسئولین گرامی بفکر کم در امد ها باشید که در مذیقه هستن زیر حداقل بگیران چطور با این حقوق اجاره بدن پول اب برق کاز دوا دکتر مواد غذایی دولت فقط بفکر لشکری و کشوری است اگر بفکر ماها نبودین چرا هر ماه بیمه ازمون میگرفتین اخه انصافتون کجا رفته این حقوق ما پول تو جیبی یک روز بچه هاتون هم نیست ایا این است را علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
0
میگم اگه تاره از رند آباد اومدی تهرون یه کم استراحت کن عرقت خشک بشه بعدا ادعای ارث و میراث کن چندر قاز حق بیمه ۱۰ ساله اونم ۲ سالش خدمت و کمیسیون پزشکی و .... حالا حقوق بالا هم طلب کارند پس اونی که ماهانه حداکثر حق بیمه رو از حقوقش کسر کردن بشینه تا نوبتش بشه بابا انصاف وجدان هم چیز خوبیه هر حقوقی حساب و کتاب خودشو داره هرتی و من میخوام و ازاین حرفها نیست قانون داره آره بابا جان.افتاد ‌؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
0
میگم اگه تاره از رند آباد اومدی تهرون یه کم استراحت کن عرقت خشک بشه بعدا ادعای ارث و میراث کن چندر قاز حق بیمه ۱۰ ساله اونم ۲ سالش خدمت و کمیسیون پزشکی و .... حالا حقوق بالا هم طلب کارند پس اونی که ماهانه حداکثر حق بیمه رو از حقوقش کسر کردن بشینه تا نوبتش بشه بابا انصاف وجدان هم چیز خوبیه هر حقوقی حساب و کتاب خودشو داره هرتی و من میخوام و ازاین حرفها نیست قانون داره آره بابا جان.افتاد ‌؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
یه حرفهائی در باره حق پایمال شده در احتساب اضافه کاری که حق بیمه آن را کسر کرده ولی در حساب وکتاب در حقوق بازنشستگی از قلم افتاده بوده که قرار بود کسانی که از این بابت متضرر شده بودن به حقشان برسند ولی من که تمام طول خدمتم ۱۰ و ۱۲ ساعتی کارکرد داشتم ضمن اینکه سه سال آخر را شبکار و ۱۲ ساعتی خدمت کردم و هیچ خبری هم تا امروز نشده وهیچ اقدامی هم حداقل برای من انجام نشده و نمیدانم در همسان سازی نیز این موارد هم در نظر گرفته شده است یا نه نمیدانم ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
مدیرکل محترم مستمری بگیر تامین اجتماعی با سلام وخسته نباشید .با تشکر ازشما مدیرکل محترم از متناسب سازی حقوق مستمری ازدو فاکتور ا.میزان سابقه پرداخت حق بیمه ودستمزد و مشمول کسر حق بیمه است .خواهشمند است .بازنشستگان که با کار سختی و زیان آور بازنشسته شده اند همه ا مریض هستند بیشتر با مواد شیمیایی سرکار بوده اند .درنظر گرفته اید.باسپاس و درود زحمت کشان در راه حق و حقیقت یک بازنشته سخی زیان آور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
پس چرا همسانسازی در فیش حقوق حقوق مرداد ماه اعمال نشده است
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
اخه این کوفتی که میگن کی میدن .شماکه همش وعده میدن ولی حقوق میدن میبینی بازم همون حقوق قبل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام چراهمسان سازی واقعی انجام نمیشه مگه من که حقوقم تازه ۲میلیون شده اونم باسابقه ۳۰ساله برای خریدبازارمیرم ارزانترحساب میکنن اونی که بالای ۵میلیون میگیره گرانترمیخره توخدایکم عمیق فکرکنیدخرج بازنشسته بیشتره ،چراهمسان سازی عادلانه انجام نمیدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->