دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
سرخط خبرها
ربیعی در نشست خبری:

مدیرعامل «ایران خودرو» امروز برکنار می‌شود

  • کد خبر: ۳۷۰۶
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
مدیرعامل «ایران خودرو» امروز برکنار می‌شود
سخنگوی دولت با بیان اینکه مدیرعامل ایران خودرو امروز تغییر می‌کند، گفت: قرار است «عباس علی‌آبادی» که سابقه حضور در مپنا را داشته به عنوان مدیر عامل ایران خودرو جایگزین شود.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از مهر، علی ربیعی، سخنگوی دولت با بیان این خبر که مدیرعامل ایران خودرو امروز تغییر می‌کند، گفت: دیروز با وزیر صمت در خصوص مساله خودرو صحبت کردم و آنطور که شنیدم، امروز مدیرعامل ایران خودرو تعویض می‌شود. قرار است آقای «عباس علی آبادی» که سابقه حضور در مپنا را داشته به عنوان مدیر عامل ایران خودرو جایگزین شود.

 

سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی خود ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر، اظهار داشت: ما با دو ۲۸ مرداد مواجه هستیم، یکی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که امروز یادآور رنج هایی است که آن روزگار به ملت ایران وارد می‌شد و دوم هم ۲۸ مرداد سال ۱۳۵۸ را داریم که کمتر به آن پرداخت شده است.

 

وی گفت: اولین ۲۸ مرداد درک صحیح مسائل  بین الملل برای نسل های جدید را در پی خواهد داشت و دومی هم برای به یادآوری آنچه که بر این ملت رفته است.

 

ربیعی افزود: موضوع دیگر هفته دولت است که مناسبت آن به سبب انفجار دفتر نخست وزیر بود که ناشی از تروریسم کور بود. تروریست‌ها می‌خواستند با توسل به این ترورها، نهاد دولت را برای همیشه از بین ببرند. اما نهاد دولت ریشه دارتر از چیزی بود که تروریست‌ها تصور می کردند.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: ما از شکنندگی در بازار و اقتصاد کشور عبور کردیم و به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد و شاخص‌های مختلف اقتصادی بهبود پیدا کرده اند.

 

وی افزود: این در حالی است که فشاری که آمریکا در ماه های اخیر به ایران وارد کرد حتی کشورهای با ثبات اقتصادی و بهره مند از رشد اقتصادی بالا را هم دستخوش تغییر و نقصان اقتصادی می‌کرد. شما ببینید گاهی با دو توئیت، بازار یک کشور متلاطم می‌شود.

 

ربیعی با بیان اینکه ما در کنار مردم از این مرحله عبور کردیم تصریح کرد: در آستانه هفته دولت می‌گویم که دولت، رنج و مشکلات زندگی مردم را درک می‌کند و تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن مشکلات زندگی مردم به کار گرفته است.   

 

سخنگوی دولت همچنین بیان کرد: علایم ثبات بازار، ثبات ارز، بازار بورس، رشد تجارت خارجی، رشد تولید، پیشی گرفتن صادرات بر واردات و کم شدن وابستگی بودجه به نفت، همگی نشانه های خوبی است که شاهد آن هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->