علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها
برای اولین بار در مشهد،

برپایی نمایشگاه آثار توان‌یابان اعصاب و روان در بیمارستان دکتر حجازی

  • کد خبر: ۳۷۰۸
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
برپایی نمایشگاه آثار توان‌یابان اعصاب و روان در بیمارستان دکتر حجازی
هفتمین نمایشگاه خوداشتغالی بیماران و توان‌یابان بیمارستان روان‌پزشکی دکتر حجازی، همزمان با عیدغدیر خم در صحن بیمارستان روانی دکتر حجازی برپاخواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی آمدنی، سرپرست خدمات پرستاری بیمارستان دکتر حجازی دراین باره گفت: در طول ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته همواره مامموریت این بیمارستان نگهداری و درمان بیماران روانی بوده و تاکنون نمایشگاهی با این کیفیت و این هدف برگزارنشده است.


وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده ما این است که هنوز تصور مردم از بیمارستان دکتر حجازی فضایی است که در ان بیماران غل و زنجیر می‌شوند یا ساختمانی مخروبه و کهنه است.


آمدنی با توضیح اینکه هدف ما در مرحله اول از بین بردن این تصور بود، افزود: به همین دلیل اگرچه ۶ نمایشگاه قبل را در بیمارستان‌های دیگر برگزارکردیم این بار اجازه خواهیم داد مردم به داخل بیمارستان بیایند.


وی دیگر هدف برگزاری این نمایشگاه را توانمندساختن بیماران روانی ذکر کرد و توضیح داد: انجام کار‌های هنری باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیماران بیشتر شده و بدانند که برای آن‌ها هم بهبودی و حتی ترخصی از بیمارستان امکان دارد. همچنین می‌توانند پس از خارج شدن از بیمارستان از هنر دستان خود استفاده کنند.


سرپرست خدمات پرستاری بیمارستان دکتر حجازی خاطرنشان کرد: به این دلیل که تعداد کار‌های بیماران چندان زیاد نیست از موسسه توسعه سلامت روان اتیه توس که خانم‌های سرپرست خانواده را تحت پوشش دارد هم خواستیم درکنار ما محصولات خود را به فروش برسانند.


لازم به یادآوریست این نمایشگاه ۲۹ تا ۳۱ مردادماه، از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به آدرس: چهارراه راه‌آهن، خیابان عبادی ۶۳ صحن بیمارستان دکتر حجازی پذیرای شهروندان خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->