وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه حاشیه‌هایی داشتند؟

  • کد خبر: ۳۷۲۷۳
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه حاشیه‌هایی داشتند؟
در مطلب زیر نگاهی داشته ایم به ۳ سریالی که این روز‌ها جزو انتخاب‌های مردم برای تماشاست و اینکه چه موضوعی باعث شده تا این سریال‌ها جذابیت و حواشی خودشان را داشته باشند.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز- شاید این روز‌ها که همچنان باید در قرنطینه خانگی بمانیم، تماشای فیلم و سریال برای شما یکی از انتخاب‌های اولیه و اصلی تان شده باشد و در این بین به سراغ شبکه نمایش خانگی هم رفته باشید. سریال‌هایی که بازارشان این روز‌ها نسبت به گذشته داغ‌تر است و فاصله گرفتن از سریال‌های «دل» مانند و آمیخته با تجمل و لوکس بازی کمی دست آدم را برای انتخاب بازتر گذاشته است. فضای مجازی هم در این بین از نکته‌ها و نظر‌های بیننده‌های این سریال‌ها محروم نمانده است. در مطلب زیر نگاهی داشته ایم به ۳ سریالی که این روز‌ها جزو انتخاب‌های مردم برای تماشاست و اینکه چه موضوعی باعث شده تا این سریال‌ها جذابیت و حواشی خودشان را داشته باشند.


محبوب مثل «هم گناه»

پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه حاشیه‌هایی داشتند؟

 
«هم گناه» را احتمالا باید در بین سریال‌های این روز‌های شبکه نمایش خانگی جزو محبوب‌ها قلمداد کرد و شاید هم محبوب ترین. سریالی که بعد از پخش ۸ قسمت ابتدایی آن توانست بیشترین میزان رضایت مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به دست آورد. به نظر سوژه خانوادگی معمایی آن و گردآوردن هنرپیشه‌های پرطرف داری مثل هدیه تهرانی و پرویز پرستویی همراه با بازیگران جوان دیگر خیلی خوب توانسته است مجموعه جذابی را برای مخاطب به وجود بیاورد. نکته‌ای که واکنش‌های مردمی خیلی خوب آن را تأیید می‌کند. از ابراز علاقه به نقش‌ها و شخصیت‌ها گرفته تا دلهره و اضطرابی که سرنوشت آن‌ها به جانشان می‌اندازد و حتی مأنوس شدن با یک شخصیت و منفورشدن نسبت به شخصیتی دیگر. این روز‌ها هم که این سریال روز‌های پایانی خود را سر می‌کند، به ظاهر موجبات آه و افسوس عده‌ای را فراهم کرده است. کاربری کلی شکلک اشک و گریه گذاشته بود و نوشت: «افسوس و صدافسوس که این سریال داره تموم می‌شه. ناراحتم خیلی زیاد.» و دیگری نوشته بود: «بهترین سریال سال.» فرد دیگری هم قیاسی کرده بود با سایر سریال‌های شبکه نمایش خانگی و نوشته بود: «درد و بلات بخوره تو سر سریال‌های دیگه». به نظر، مصطفی کیایی که تهیه کننده و کارگردان این کار است و اولین تجربه خود را در نمایش خانگی به دست آورده، حسابی توانسته است در جذب مخاطب موفق باشد.


 

 

بالاخره سانسور شد!

پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه حاشیه‌هایی داشتند؟

 
هم اسم و هم محتوایش که با مفهوم روی کار آمده این روز‌های جامعه ما گره خورده است، احتمالا خیلی‌ها را قلقلک می‌دهد تا برای چند قسمت هم که شده است، تماشایش کنند. «آقازاده» سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در نوع خودش مخاطب پسند شده است و مردم دوستش دارند. این سریال نمایش خانگی هم البته از تیغ سانسور در امان نماند و بعد از پخش قسمت ششم آن در جمعه، دهم مرداد، داد خیلی از مخاطبان را درآورد تا جایی که حجم زیادی از واکنش‌های مردم را به این موضوع اختصاص داد. به ظاهر حدود ۱۵ دقیقه از این قسمت حذف شده که مربوط به حضور یک زائر مسیحی در حرم امام رضا (ع) بوده است. کاربری نوشته بود: «والا این قدر هی از این صحنه پرید به اون صحنه که خیلی چیزا رو نفهمیدیم». بیشتر واکنش‌ها البته مثبت است و از پیگیربودن مخاطبان حکایت دارد. کاربر دیگری هم دراین باره تلویحا به سریال «پدر» حامد عنقا با بازی ریحانه پارسا اشاره کرده و گفته بود: «فقط کاش این بازیگر‌های جدید که معروف می‌شن، جنبه شهرت رو داشته باشن». «آقازاده» البته صدای آقازاده دیگری را هم درآورده است. ساشا‌سبحانی که حرف‌های تحقیرکننده اش خطاب به مردم همین چند وقت پیش دست به دست می‌شد، گفته است: «این سریال را از روی زندگی من ساخته اید.» نکته‌ای که البته دقیق ترش را یکی از کاربران اشاره کرده بود: «ولی درستش اینه که بگی از روی زندگی احمقانه و بادآوردت ساختن. زندگی تو قطعا با یک خصلت انسانی محترم یا یک اثرگذاری اجتماعی مثبت همراه نبوده. این رو فراموش نکن.» مفهوم آقازادگی پیش از این هم در سریال‌های شبکه نمایش خانگی محور ساخت مجموعه‌هایی بوده است، البته در یک فضای کاملا متفاوت مثل «هیولا»‌ی مهران مدیری.


 

اولین تجربه با «موچین»

پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه حاشیه‌هایی داشتند؟

 
در این فهرست کوتاه از سریال‌های شبکه نمایش خانگی شاید بد نباشد به سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی هم اشاره کنیم. اولین سریال شبکه نمایش خانگی که بعد کش وقوس‌های فراوان مجوزش را از صداوسیما گرفته است. نکته‌ای که در محتوا و ظاهر اثر هم به خوبی مشهود است. از مدل پوشش بازیگرانش گرفته تا خود بازیگرانی که برای این کار انتخاب شده اند که تقریبا در یک موضع متفاوت ۱۸۰ درجه‌ای با سریال‌های دیگر شبکه نمایش خانگی مثل «دل» و «عاشقانه» و «مانکن» و... قرار دارد. بستر موضوعی آن هم بعید است چنگی به دل بزند و واکنش‌های مردم هم مهر تأییدی بر این ماجراست. همچنین این نکته را هم به خوبی عیان می‌کند که صداوسیما در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی به هیچ وجه از پس راضی کردن مخاطبش برنیامده است. تا امروز شاید شما هم تبلیغاتش را در تلویزیون دیده باشید. سریالی که کمدی است و بازیگرانی مثل علی صادقی، آشا محرابی، امیر نوری، مرجانه‌گلچین و حمید لولایی در آن بازی کرده اند. البته در فضای مجازی، در میان نظر‌هایی مثل «برای چی آدم باید پول بده به همچین سریالی که این قدر سطحی و بی محتواست؟» نظر‌های مثبتی هم به چشم می‌خورد: «اول دوست نداشتم، ولی الان روند داستان داره خوب و خنده دار می‌شه.» یا «بسیار سریال خوب و دل شادکنی است».
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->