راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

تعداد واگن‌های قطار شهری را افزایش دهید

  • کد خبر: ۳۷۲۹
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
تعداد واگن‌های قطار شهری را افزایش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

قطارشهری
823...0938.خواهش می کنم صدای گوینده واگن های خط 2 را تنظیم کنید و یا دست کم صدا را پایین بیاورید. صدای گوینده واقعا نامناسب است.
852....0937 لطفا صدای پیجر داخل مترو را کم کنید.
758...0935 با حضور زائران، شلوغی داخل واگن های قطارشهری بیشتر شده است، خانم های بچه به بغل از فشار جمعیت احساس ناراحتی می کنند و جای نشستن هم نیست. مسئولان محترم، تعداد واگن ها کم است!
326...0915 خواهش می کنم برای باجه ایستگاه دانش آموز امکان پرداخت پول و خرید بلیت بگذارید، چون برخی کارت هایشان خالی است.
499....0930 به جای تعدادی کاغذ، چند کلیپ آموزنده در قطار پخش کنید.


اداره برق
585...0915 یک ماه است شرکت برق در لادن 34 چند ستون برق نصب کرده است اما ظاهرا تجهیز کردن آن به روشنایی را فراموش کرده اند.


بازار
شهروند- یکی از دوستانم از شهرستان به یکی از مجتمع‌‌های تجاری پشت بازار رضا رفته بود تا برای نوزاد تازه به دنیا آمده‌‌اش لباس و وسایل بخرد. ولی به محض ورود، خانم فروشنده از او پرسیده بود: آیا خرید کلی دارید؟ وقتی دوستم گفته بود، فقط تعدادی وسیله ضروری می‌‌خواهند، خانم فروشنده بدون اینکه اجازه بدهد وارد فروشگاه شوند از همان جلوی در آن‌ها را به بیرون راهنمایی کرده بود. دوستم از این نوع برخورد بسیار ناراحت بود و می‌‌گفت، دیگر به مشهد نمی‌‌آید. لطفا صاحب‌مغازه‌‌ها فروشنده‌‌هایی را به کار بگیرندکه نحوه برخورد درست با مشتری را می‌‌دانند.


شهرستان
721...0937 چند سال است برای ورود به اخلمد هزینه ورودی می‌گیرند اما خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند. با وجود سرویس بهداشتی در محدوده دیواره سنگ‌نوردی، به دلیل نبود لوله‌کشی آب، این مکان بدون استفاده مانده و بوی تعفن گرفته است. از مسئولان خواهش می‌کنم رسیدگی کنند.
605...0915 چه کسی به وضعیت روستاها رسیدگی می‌کند؟ تقریبا یک‌ ماه پیش قیمت نان افزایش یافت و اکنون چندروز است اندازه نان‌ها هم کوچک‌تر از قبل شده است! در روستا هرکسی هرکاری دلش می‌خواهد می‌کند و رسیدگی هم نمی‌شود.
021.....0939 لطفا به موضوع جاده ها و صنعت کشاورزی روستاها بپردازید.


اداره کار
733...0915 چرا بانک رفاه به کارگران وام نمی‌‌دهد؟ همچنین چرا به کارگران پخش نوشابه، سختی کار تعلق نمی‌‌گیرد؟ لطفا پیگیری کنید.
شهروند-‌ چرا اداره کار به کارگران بن استفاده از شهربازی الماس شرق یا بن استخر و ارمغان‌کارت نمی‌دهد. لطفا پیگیری کنید.


شهرداری
شهروند- من قطعه‌زمینی کشاورزی از اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد، به صورت وکالتی و مشاع خریده‌‌ام، آیا برای زمین کشاورزی با متراژ ۱۵۰۰ متر و مشخصاتی که ذکر کردم می‌‌توانم درخواست سند بدهم؟


اتوبوسرانی
شهروند- در ورودی پایانه وکیل‌‌آباد پارکینگی احداث شده بود و بنری هم نصب کرده بودند که روی آن نوشته شده بود: پارکینگ رایگان برای عموم، منوط به شارژ مثبت پلاک. اما چند‌روز بعد که مراجعه کردم بنر نبود و ورودی را بسته بودند. نگهبان گفت: اینجا عمومی نیست و ویژه کارکنان شده است. این درحالی است که دو‌سوم پارکینگ‌ خالی مانده بود. لطفا مسئولان پایانهپاسخ دهند.
758...0935 شهرداری باید مسیری مانند آنچه برای دوچرخه‌سواران احداث کرده است، برای موتورسواران هم ایجاد کند، چراکه ما را کلافه کرده‌اند! از چراغ‌ قرمز عبور می‌کنند، در خیابان‌ها ویراژ می‌دهند و در پیاده‌روها با سرعت حرکت می‌کنند!
شهروند- آسفالت کوچه به آدرس بولوار شهید هنرور، هنرور 6، هنرور 6/1، بن‌بست دلاوری نیاز به ترمیم دارد، لطفا برای رفع آن اقدام کنید.


سازمان ترافیک
شهروند- چرا در میدان آزادی برای دسترسی از بزرگراه آزادی به سمت بولوار ملک آباد راست گردی ایجاد نمی شود تا ترافیک کاهش یابد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->