شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها

محرومیت مادام‌العمر سرمربی لیگ برتری به خاطر دوپینگ؟

  • کد خبر: ۳۷۳۹۱
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
محرومیت مادام‌العمر سرمربی لیگ برتری به خاطر دوپینگ؟
در صورت اثبات ادعای مصطفی ماهی، مهدی پاشازاده حتی می‌تواند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت مادام العمر محروم شود.
به گزارش شهرآرانیوز، روز پنج‌شنبه بود که یک مصاحبه از مصطفی ماهی، بازیکن سابق استقلال خوزستان به شدت جنجالی شد. او که به دلیل دوپینگ ۴ سال از حضور در مسابقات فوتبال محروم است در این مصاحبه گفت: «مقصر دوپینگ و محرومیت من شخص مهدی پاشازاده است که مواد ممنوعه به بازیکنان تیم می‌داد و تمام بازیکنان تیم هم آن ماده را مصرف کردند. تمام بازیکنان تیم در آن مقطع آن ماده را مصرف کردند و همه آن‌ها حاضرند شهادت دهند. از هاشم بیک‌زاده گرفته تا امیرحسین فشنگچی و محمد رحمتی و محمد امینی و...، ولی از شانس من فقط اسم من برای تست دوپینگ درآمد و یک بازیکن ذخیره تیم. پاشازاده در هتل یک آمپول به ما داد و روز بعدش موقع بازی هم چیز دیگری به ما داد که مصرف کنیم و گفت این‌ها اورجینال است و از اتریش آمده است و مشکلی ندارد. به رئیس کمیته انضباطی گفتم که پاشازاده این‌ها را به ما داد و گفت مصرف کنید و رئیس کمیته انضباطی هم به من گفت می‌دانم پاشازاده این‌ها را به شما داده، ولی تو بیخود کردی مصرف کردی.»

در صورت اثبات چنین ادعایی مهدی پاشازاده حتی می‌تواند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت مادام العمر محروم شود.

اتهاماتی که به او وارد شده بسیار سنگین و البته باورنکردنی است. مصطفی ماهی بازیکن سابق استقلال خوزستان از بازیکنانی مثل رحمتی، فشنگچی و ... هم نام می‌برد، اما هنوز مشخص نیست که کمیته انضباطی نسبت به این تخلف محرز چه واکنشی نشان خواهد داد.
 
منبع: جام جم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->