برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

کنکور در موعد مقرر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۳۷۳۹۸
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
کنکور در موعد مقرر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
وزیر بهداشت اعلام کرد: تصمیم نهایی برگزاری کنکور در موعد مقرر با با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عصر امروز جلسه ای برای بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزاری بهداشت و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس در محل ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

براساس این جلسه و طبق اعلام دکتر نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، مقرر شد علاوه بر عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری، هر حوزه تنها ۲۰ درصد از ظرفیت پذیرای داوطلبین باشد.

وی گفت: در مورد برگزاری کنکور در سالهای آینده هم تعدادی از نمایندگان مجلس درصدد هستند که با همراهی و همگامی دولت اقدام کنند و اگر قرار شد که برای حذف کنکور در سالهای آتی تصمیمات منطقی اخذ شود، در فرصت مناسب به آن بپردازند. امیدواریم همانگونه که توانستیم کارهای بزرگی را در جمهوری اسلامی به ثمر برسانیم و مدیریت کنیم، کنکور را نیز با جدیت، همت، دلسوزی، وفاق و همدلی دولت و مجلس دنبال کنیم. 

دکتر نمکی تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد که با توانمندی و قدرت، کنکور سراسری در تاریخ مقرر یعنی 31 مرداد برگزار شود که هم داوطلبان و خانواده های آنها از اضطراب بیرون بیایند و هم اینکه تکلیف برگزار کنندگان کنکور روشن و مشخص شود.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات کمیته مشترک بین وزارتخانه های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس، مستمر و روزانه باشد و امور را پایش کنیم و تا آخرین لحظه در برگزاری کنکور باشکوه و با کمترین عارضه همه به همدیگر کمک کنیم.

 بر اساس نتایج جلسه امروز عصر و بر اساس برنامه ریزی قبلی، کنکور سراسری طی چهار روز و از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->