پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

سعیده علی: گروه بهمن از انتخاب بهترین‌ها ناراحت است/خیلی‌ها از قهرمانی ما خوشحال نشدند

  • کد خبر: ۳۷۶۹۷
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
سعیده علی: گروه بهمن از انتخاب بهترین‌ها ناراحت است/خیلی‌ها از قهرمانی ما خوشحال نشدند
سعیده علی کاپیتان تیم بانوان بسکتبال بهمن از نحوه برگزاری مراسم بهترین‌ها گله‌مند است و اعتقاد دارد از تیم قهرمان باید در بین بهترین‌ها بازیکن بیشتری انتخاب می‌شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال گروه بهمن تهران به عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان دست یافت و در مراسم ویژه کاپ قهرمانی را دریافت کرد. سعیده علی کاپیتان تیم بسکتبال بهمن درباره این مراسم گفت: برای من جای تعجب دارد در حالیکه تیم ما بهمن به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست یافت، اما در جمع بهترین‌ها جایی نداشت! نه بهترین ریباندر، نه بهترین پاس دهنده، نه بیشترین امتیازآور، من نمی‌دانم با این شرایط ما چطور قهرمان شدیم! حداقل باید بازیکن mvp از تیم قهرمان انتخاب می‌شد بخاطر اینکه آن تیم قطعا ستاره داشته که توانسته قهرمان شود. به هر حال این هم مورد جالبی بود که فقط در لیگ‌های ایران ما آن را می‌بینیم.
او درباره کسب عنوان قهرمانی تیم بهمن نیز گفت: صددرصد بهمن شایسته عنوان قهرمانی بود آنهم بخاطر اینکه بهمن در ۱۵ بازی لیگ باخت نداشت، اما شهرداری گرگان که حریف ما در فینال بود در بازی‌های گروهی حداقل ۳-۲ باخت داشتند ضمن اینکه ما بازی فینال را هم در زمین گرگان برنده شده بودیم که اگر نتیجه تک بازی را هم حساب کنند ما برنده بودیم.
علی درباره نحوه برگزاری مراسم نیز گفت: نمی‌دانم چه بگویم به هرحال می‌توانست بهتر هم باشد. بچه‌های تیم بهمن از انتخاب بهترین‌ها ناراحت شدند البته برای ما واقعا مهم نبود و قهرمانی از همه چیز مهمتر بود که ما با اقتدار به آن رسیدیم. به نظرم خیلی‌ها از قهرمانی ما خوشحال نشدند.
او درباره خداحافظی اش از تیم ملی گفت: از تیم ملی ۵ نفره خداحافظی کردم، چون احساس می‌کردم اولا خیلی نظم نداشت و دوما ترجیح دادم حالا که شروع تیم ملی است با بازیکنان جوان‌تر باشد البته اگرچه این اتفاق هم نیفتاد، اما امیدوارم به این موضوع توجه بیشتری شود و از بازیکنان جوان‌تر استفاده شود. شروع تیم ملی ۵ نفره باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم ۵ یا ۱۰ سال آینده تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.
بازیکن باتجربه بسکتبال درباره آینده تیم ملی بانوان نیز گفت: اگر برنامه ریزی و مسابقات تدارکاتی نباشد هیچ وقت نباید انتظار پیشرفت و مقام از تیم ملی بانوان داشته باشیم بعید هم می‌دانم خیلی از این بابت به تیم ملی بانوان رسیدگی شود به هر حال همین که بانوان در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنند خودش نکته مثبتی است.
 
سعیده علی: گروه بهمن از انتخاب بهترین‌ها ناراحت است/خیلی‌ها از قهرمانی ما خوشحال نشدند
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->