ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

بختیاری‌زاده: استقلال قدرتمند است اما دست‌وپا‌ بسته نیستیم

  • کد خبر: ۳۷۷۳۵
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
بختیاری‌زاده: استقلال قدرتمند است اما دست‌وپا‌ بسته نیستیم
سرمربی شهرخودرو گفت: تیمی که با یک یار کمتر سپاهان را شکست می‌دهد، تیم قدرتمندی است.
به گزارش شهرآرانیوز، سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما از بازی با نفت آبادان نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم، اما این مساله چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. ما در دو بازی گذشته مستحق پیروزی بودیم، اما ریتم خوب خود را در تمرینات ادامه دادیم. تفکر حرفه‌ای بازیکنان به گونه‌ای بود که خود را برای بازی با استقلال آماده کنیم تا با پیروزی مقابل این تیم بتوانیم امید‌های خود را برای کسب سهمیه به دست بیاوریم.

او ادامه داد: من اعتقاد به کار تیمی دارم و بازیکنان جوان و با تجربه همه برای من مهم هستند. در بازی با صنعت نفت آبادان، من ۵ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتم، اما برای بازی با استقلال شرایط بهتری داریم و این نکته مثبتی است تا بتوانیم مقابل تیم استقلال بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

بختیاری زاده افزود: تیم ما همه شرایط خوب را برای اینکه برای استقلال دردسرساز شویم، دارد. در کار مربی گری من دو مساله خیلی مهم است. در تمام تصمیم هایم، عدالت باید اجرا شود و مساله بعدی این است که بتوانم امانت دار خوبی باشم. مهم این است که با تمام تصمیم‌های درست بتوانم شهرخودرو را با شرایط بهتری به هواداران برگردانم. چیزی که برای من خیلی مهم است، این است که برای بهتر شدن تیم تلاش کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی استقلال است. تیمی که ۱۰ نفره سپاهان را می‌برد تیم قابل توجهی است، اما استقلال مقابل شهرخودرو روز بسیار سختی خواهد داشت.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->