افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی

  • کد خبر: ۳۷۸۱۶
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
  • ۷
فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی
به گفته مدیران ایران خودرو، به زودی ۲۰۷i سقف شیشه ای در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در حاشیه بازدید اعضای جدید کمیسیون صنایع مجلس و خبرنگاران از کارخانه های ایران خودرو، مشخص شدکه این خودروساز به تازگی تولید انبوه پژو ۲۰۷i پانورامیک را آغاز کرده و به گفته مدیران این شرکت، به زودی ۲۰۷i سقف شیشه ای در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

 

 آن طور که وضعیت خط تولید ایران خودرو مشخص است، محموله سقف شیشه ای ۲۰۷i در خط مونتاژ به تعداد زیاد تامین شده و در حال حاضر تولید این هاچ بک با آپشن جدید در دست انجام است.

 

فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی

 

پژو ۲۰۷i پانورامیک با تیراژ به نسبت زیادی در خط تولید ایران خودرو ساخته می شود و بنا است تا با جعبه دنده دستی و اتوماتیک وارد بازار شود. همچنین در این بازدید معلوم شد که ایران خودرو تولید پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای را با ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی و کروز کنترل در نسخه های دنده ای و اتوماتیک انجام می دهد.

 

پژو ۲۰۷i پانورامیک به موتور ۱.۶ لیتری TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو ۵ برای آن در نظر گرفته شده است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی ۲۰۷i سقف شیشه ای دارند.

 

فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی

 

ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، پخش DVD و USB و AUX، بلوتوث، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی و… از جمله امکانات این خودروی ارتقا یافته است.

سازه سقف شیشه ای پژو ۲۰۷i بر اساس اصول پلتفرم PF1 و خودروهایی چون پژو ۲۰۸ طراحی شده است و توانسته تا استاندارد این بخش را مطابق به ECE و ای-مارک به دست آورد.

 

فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی

 

همچنین در بخش سازه پژو ۲۰۷i پانورامیک شاهد هستیم که اتصالات مقاومتی سقف، قالب شیشه جلو، سیم کشی سقف و آنتن، عایق ها و… نسبت به نمونه معمولی تغییر کرده است. در بخش ایمنی، کیفیت و دوام شیشه سقف این خودرو شاهد هستیم که مجوز ECE و ای-مارک هم به صورت مجزا برای این قطعه دریافت شده است.

 

با این وجود بسیاری مشتریان ایران خودرو و کارشناسان صنعت خودرو توقع دارند تا این خودروساز در اولین فرصت امکانات ایمنی چون سیستم کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی را به خانواده پژو ۲۰۷i اضافه کند و سطح ایمنی و امنیت این خودروی کلاس B را ارتقا دهد.

 

فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بزودی + عکس و مشخصات فنی

منبع: اسب‌بخار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
12
قیمتش حتما خدامیلیونه!!!
بنده ناخلف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
12
خداکنم ابرانخودروتوسقف شیشه ای دیگه دزدی اجناسی نکنه وکیفیت بدنزاره روماشین ۲۲۰۷ که توتصادف همین ریختن شیشه نامرغوب باعث کشته شدن یاجراحات جدی بشه انشااله ڪه اینـــــــــطورنباشه
xxx
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
هیچی دنا و 405 نمیشه
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
ما که نداریم پراید هم بخریم اصلا روحمون مرده فقط جسممون زندس واین اگهی باید نوشته بشه مختص پولدارها فقط....!ما که یه روزی این دنیا را با کوله باری از ارزو ترک میکنیم فقط موندم که ایا خدا ما رو هم با زخواست میکنه یا نه ؟؟
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
مسخره بازیها چیه بااین کاره فقط قیمت رو بالا میبرین دیگه از استقامت و حفظ جان مردم کم میکنین به قیمت اضافه میکنین متاسفم براتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
ای آقا قیمت خداتومن کیفیت پایین قربونشونم برم چیزی به اسم اقساط 3سال هم ندارن
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
چند میلیارد ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->