وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

اکبر عبدی درِ «ام‌شو» را تخته کرد

  • کد خبر: ۳۷۸۳۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
اکبر عبدی درِ «ام‌شو» را تخته کرد
اسم اکبر عبدی را که در گوگل جست‌وجو کنید، بعد از لینک ویکی‌پدیا، با فهرست بلندبالایی روبه‌رو می‌شوید که همگی به صحبت‌های تند و بی‌مبالاتی‌های اکبر عبدی در برنامه‌های زنده ربط دارد.

شهرآرانیوز- «بی‌ادبی اکبر عبدی در تلویزیون»، «سوتی اکبر عبدی در ویژه‌برنامه تحویل سال نو صداوسیما»، «خاطره زشت عبدی از مکه و عربستان»، «حرف‌های جنجالی کمدین سینما و تلویزیون علیه شریفی‌نیا»، «انتقاد تند عبدی از دولت در خندوانه». اسم اکبر عبدی را که در گوگل جست‌وجو کنید، بعد از لینک ویکی‌پدیا، با فهرست بلندبالایی روبه‌رو می‌شوید که همگی به صحبت‌های تند و بی‌مبالاتی‌های اکبر عبدی در برنامه‌های زنده ربط دارد. فرقی نمی‌کند خندوانه باشد یا جنگ تلویزیونی یا ویژه‌برنامه تحویل سال یا حتی برنامه سینمایی هفت، انگار عبدی در هر جایی می‌داند چطور حرف‌های تند و منشوری بزند که بعدا برنامه‌سازان را به دردسر بیندازد. به‌تازگی شایعه شده بود حضورش در تلویزیون به‌عنوان میهمان ممنوع است. شاید مجید صالحی باید به این شایعه توجه می‌کرد تا این هفته برنامه «ام‌شو» متوقف نشود. صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در تاک‌شوی جدید مجید صالحی پشت سر فراستی، شریفی‌نیا و بعد هم انتقاد‌های تندش از دولت، تهیه‌کننده ام‌شو را با چالش جدی روبه‌رو کرده است. البته عوامل برنامه می‌گویند بازبین صداوسیما برنامه را قبل از انتشار در رسانه‌های اینترنتی دیده است، ولی احتمالا صلاح را بر این دیده‌اند تا یک هفته‌ای توی چشم نباشند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. البته حرف‌های عبدی فقط به مذاق مدیران و برنامه‌ساز‌ها تلخ می‌آید وگرنه مردم از انتقادهای او خوششان آمده است و صحبت‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌کنند، ولی اگر عبدی با همین فرمان پیش برود، احتمالا تا چندوقت دیگر هیچ تهیه‌کننده‌ای جرئت نخواهد کرد او را به‌عنوان میهمان در برنامه‌اش دعوت کند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->