ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی بازی موبایلی خاطره‌انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود

  • کد خبر: ۳۷۸۳۵
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
معرفی بازی موبایلی خاطره‌انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود
در بازی خاطره‌انگیز پک من (PAC-MAN) شما نقش یک دایره عجیب را ایفا می‌کنید که باید در مسیر پرپیچ‌وخم بازی حرکت کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی این بازی بپردازیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دهه شصتی‌ها بدون تردید بازی پک من (PAC-MAN) را به خاطر می‌آورند. پک کم یا PAC-MAN یک بازی سرگرم کننده و مهیج به سبک ارکید محسوب می‌شود که هم اکنون به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی نوستالژی برای دهه شصتی‌ها یک بازی کاملا آشناست و احتمالا در کودکی تجربه انجام آن را در کنسول‌هایی مثل سگا و ... داشته‌اند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پک من (PAC-MAN) بپردازیم و لینک دانلود آن از اپ استور و گوگل پلی استور را خدمتتان ارائه کنیم.

بازی زیبای پک من (PAC-MAN) شاید از نظر گرافیکی پتانسیل لازم برای رقابت با بازی‌های مدرن را نداشته باشد، اما گیم پلی جذاب و خاطره انگیز بودن آن سبب شده که آمار دانلود این بازی از منابعی همچون گوگل پلی استور و اپ استور به شدت افزایش یابد. در بازی پک من (PAC-MAN) شما محیطی دو بعدی و کاملا کارتونی را مشاهده خواهید کرد. کاراکتری که شما آن را کنترل می‌کنید یک توپ زرد رنگ است که دهانش باز و بسته می‌شود و مشخص است که منتظر خوردن اشیاء و متعلقات رو به رویش خواهد بود!

معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود

در مراحل اصلی بازی شما در مسیری پر پیچ و خم و شبیه به یک هزار راه قرار داده می‌شوید. وظیفه شما این است که با هدایت دقیق دایره زرد رنگ بازی تمام جوایز، سکه‌ها و نقاطی که در مسیر‌های مختلف مپ وجود دارند را بخورید، اما در حین انجام این کار باید مراقب دشمنان شبیه به هشت پایی که در مسیر قرار دارند باشید، چرا که پک من (دایره زرد رنگ) نمی‌توانید هشت پا‌ها را بخورد و با برخورد به آن‌ها شما بازنده خواهید شد.

هشت پا‌ها در بازی پک من (PAC-MAN) حرکت می‌کنند و این مسئله منجر به افزایش جذابیت بازی و همچنین سخت‌تر شدن آن می‌شود. از آنجایی که الگوی حرکتی هشت پا‌ها مشخص نیست، بنابراین پیش بینی مسیری که در پیش می‌گیرند ساده نخواهد بود و این موضوع می‌تواند برایتان دردسرساز شود. اما کنترل پک من (PAC-MAN) بر روی صفحه نمایش گوشی و تبلت گونه انجام می‌شود؟

معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود

برخلاف گذشته، برای کنترل کاراکتر اصلی بازی با پک من (PAC-MAN) دیگر نیازی به فشردن دکمه‌های خاص نخواهید داشت، بلکه مسیر حرکت او با کشیدن انگشت شما بر روی نمایشگر مشخص می‌شود. برای مثال اگر پک من (PAC-MAN) به یک دو راهی رسید، شما با کشیدن سریع انگشت خود به سمت مسیر مورد نظرتان می‌توانید دستور حرکت او در آن مسیر را صادر کنید.

بازی زیبا و مهیج پک من (PAC-MAN) شامل دو مد یا حالت مختلف می‌شود که تورنمنت و کلاسیک نام دارند. گیم پلی بازی در هر دو مد نام برده شده تقریبا یکسان است، با این حال تفاوت‌های ریزی هم مابین آن‌ها وجود دارد که کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها را بر عهده خودتان قرار می‌دهیم. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی پک من (PAC-MAN) که از نقاط قوت آن به شمار می‌رود مربوط به صداگذاری مطلوب آن است. در حین انجام این بازی مهیج بدون تردید از صداگذاری بازی لذت خواهید برد.

معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود

ضمنا امکان انجام بازی زیبای پک من (PAC-MAN) به صورت آنلاین و با سایر بازیکنان در سراسر دنیا هم وجود دارد. این بازی نوستالژی طرفداران منحصر به فرد و متعدد خود را دارد، پس تصور نکنید که انجام آنلاین آن امکانپذیر نیست! به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی خاطره‌انگیز و مهیج و در عین حال رایگان هستید، بازی پک من (PAC-MAN) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان باشد.


معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود
معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود
معرفی بازی موبایلی خاطره انگیز پک من (PAC-MAN) + دانلود


نقاط قوت
1. خاطره‌انگیز بودن بازی
2. گیم پلی جذاب
3. رایگان بودن
4. امکان رقابت آنلاین

نقاط ضعف
1. گرافیک نه چندان عالی بازی
2. تکراری شدن بازی بعد از مدتی مشخص (حداقل برای برخی گیمرها)

منبع: موبایل کمک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->