هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰ + قیمت و تاریخ عرضه

  • کد خبر: ۳۷۸۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰ + قیمت و تاریخ عرضه
گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ به ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. گلکسی نوت ۲۰ با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ در دو نسخه به ترتیب برابر ۱۲۹۹ و ۱۴۴۹ دلار است.
به گزار شهرآرانیوز، گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ همواره با مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های جدید معرفی شده‌اند و گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امسال این برند کره‌ای نسخه استاندارد و اولترا این محصولات را وارد بازار می‌کند که در کنار مشخصات متفاوت، قیمت آن‌ها نیز با هم فرق می‌کند.
مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰ + قیمت و تاریخ عرضه
 
گلکسی نوت ۲۰ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ در دو نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب برابر ۱۲۹۹ و ۱۴۴۹ دلار است.

کاربران می‌توانند گلکسی نوت ۲۰ را در رنگ‌های خاکستری (Mystic Gray)، سبز (Mystic Green) و برنزی (Mystic Bronze) سفارش دهند. مدل اولترا با رنگ‌های مشکی (Mystic Black)، سفید (Mystic White) و برنزی (Mystic Bronze) به فروش می‌رسد. پیش فروش این محصولات از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و از تاریخ ۳۱ مرداد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.
مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰ + قیمت و تاریخ عرضه

گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. رفرش ریت این پنل برابر ۶۰ هرتز است و سامسونگ برای آن یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این گوشی هوشمند با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز می‌شود.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا از نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +۱۴۴۰p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران با این محصولات می‌توانند ویدیو با رزولوشن ۸K بگیرند.

منبع:digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->