«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

جزئیات پذیرش در طرح بدون آزمون گواهی‌نامه و دانشنامه تخصصی پزشکی

  • کد خبر: ۳۷۸۵۹
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
جزئیات پذیرش در طرح بدون آزمون گواهی‌نامه و دانشنامه تخصصی پزشکی
معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیان جزئیات پذیرش در طرح بدون آزمون گواهی‌نامه و دانشنامه تخصصی پزشکی پرداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، در پی درخواست‌ها و سوالات مکرر دانشجویان و دستیاران واجد شرایط شرکت در آزمون گواهی‌نامه و دانشنامه تخصصی سال ۹۹ درباره شرکت در طرح بدون آزمون، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دستیارانی که دوره آموزشی آن‌ها تا تاریخ ۹۹/۰۸/۳۰ خاتمه پیدا کند یا در آزمون تیرماه ۹۸ و آزمون ارتقای سال ماقبل آخر شرکت کرده و حدنصاب نمره گواهی‌نامه آزمون را کسب کرده‌اند همچنین در سامانه معاونت درمان برای شروع به طرح ثبت نام کردند و در موعد مقرر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ، خدمات خود را شروع کرده و تا پایان دوره آموزش مصوب استمرار داشته باشد، از شرکت در آزمون گواهی‌نامه شهریور ماه سال جاری معاف هستند.

در خصوص دستیاران مشمول نظام وظیفه، با هماهنگی معاونت درمان مشمولان خدمت سربازی مشروط به اینکه از اول شهریورماه لغایت زمان اعزام به خدمت سربازی در محل‌های مورد نیاز معاونت درمان خدمت کنند، می‌توانند امکان بهره‌مندی از این طرح را دارند.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ادامه منظور شدن ۵۰ امتیاز در اولویت تعیین محل خدمات ضریب k، محاسبه مدت طرح اضطراری دستیاری به عنوان خدمت در مناطق خاص، محاسبه حقوق و مزایای تخصصی در مدت طرح دستیاری و اختصاص مزیت‌های تشویقی در آزمون شفاهی شهریور را از مزایای شرکت در طرح بدون آزمون گواهی‌نامه و دانشنامه تخصصی اعلام کرد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی در خصوص افرادی که سال گذشته در آزمون شرکت کرده و یا حدنصاب نمره لازم را دریافت نکرده‌اند، این افراد می‌توانند از ابتدای شهریورماه وارد طرح بدون آزمون شوند، ولی باید در آزمون پایان شهریور شرکت کنند؛ این افراد به جز معافیت از آزمون گواهی‌نامه از سایر مزایای مذکور برخوردار خواهند بود.
 
همچنین دستیارانی که همزمان از دو ارتقا دانشنامه تخصصی استفاده می‌کنند با لحاظ شدن سایر شرایط میتوانند به طرح اضطراری بروند، ولی می‌بایست در آزمون گواهینامه شهریورماه شرکت کنند.

معاونت آموزشی در خصوص دستیارانی که در استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی یا در ماموریت آموزشی هستند هم اعلام کرد: افرادی که استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند همچنین دستیارانی که سهمیه مناطق محروم هستند به شرط حضور در منطقه مورد تعهد می‌توانند از طرح معافیت امتحان گواهینامه استفاده کنند. ضمن اینکه افرادی که در شهریورماه طرح را شروع نکنند برای اخذ گواهی‌نامه و دانشنامه ملزم به شرکت در آزمون پایان شهریورماه خواهند بود.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->