کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کدام جاذبه های گردشگری در ایام کرونا برای همیشه به حاشیه رفته اند؟

  • کد خبر: ۳۸۰۳۱
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کدام جاذبه های گردشگری در ایام کرونا برای همیشه به حاشیه رفته اند؟
بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دنیا که حس لامسه لازمه آن‌ها به شمار می‌رفته است، با وجود بیماری کرونا برای همیشه به حاشیه خواهند رفت.
راستگو | شهرآرانیوز؛ یکی از مهم‌ترین آورده‌های کرونا برای ما بالا بردن سطح بهداشت عمومی جامعه با نهادینه کردن عادت هایی، چون شست وشوی مداوم دست هاست. با این حساب، احتمالا بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دنیا که حس لامسه لازمه آن‌ها به شمار می‌رفته است، برای همیشه به حاشیه خواهند رفت. با هم به برخی از این جاذبه‌ها که البته پیش از کرونا هم تماس با آن چندان منطقی نبود سر خواهیم زد.


قدرت سخنوری با بوسیدن سنگ!

سنگ بلارنی در ایرلند یکی از این مکان هاست که پیش‌تر آدم‌ها با نیت بهره مندی از نعمت سخنوری قدم به آن می‌گذاشتند! بر اساس افسانه‌ای قدیمی، هر کس زیر این سنگ را ببوسد قدرت سخنوری بی نظیری می‌یابد به طوری که هرچه بگوید همه باور می‌کنند. این یک باور ایرلندی است و احتمالا امتحان کردنش آن قدر ارزش ندارد که دهان خود را روی سنگی بگذارید که قبلا میلیون‌ها نفر آن را بوسیده اند!

گردشگری بعد از کرونا یا دست زدن ممنوع!

رد ویروس کف دست‌ها

راهرو معروف «واک آو فیم» کالیفرنیا که به علت رد دست و پای هنرپیشه‌ها و خواننده‌ها کف سیمان‌های آن معروف شده است و هرسال گردشگران بسیاری برای اندازه گرفتن نسبت دست خود با این افراد سرشناس به آن قدم می‌گذارند احتمالا بعد از این دیگر نتواند گرمای دست کسی را حس کند.

بهتر است از خیر قایق رانی بگذرید

مردم شیلی برای اینکه لذت قایق رانی در این کشور را به گردشگران هدیه کنند با یک افسانه به آن‌ها جرئت می‌بخشند. بر اساس این افسانه، اگر پای مجسمه «فردیناند ماگلان» را ببوسید، دیگر دریازده نمی‌شوید! اکنون، بگردید دنبال پرتقال فروش! بعد از بحران کرونا به نظر می‌رسد گذشتن از خیر قایق رانی عاقلانه‌تر باشد!

گردشگری بعد از کرونا یا دست زدن ممنوع!

دروازه ورود به کرونا!

باز هم پا! گردشگران بسیاری که به مقدس بودن مجسمه «سن پیتر» در واتیکان باور دارند، پای آن را می‌بوسند. بر اساس این باور، اگر پای پیتر را ببوسید، وقتی مقابل دروازه‌های جهنم و بهشت در دنیای آخرت قرار گرفتید، او لطف خود را شامل حال شما خواهد کرد، حال آنکه به نظر می‌رسد بوسیدن این پا که پیش‌تر آدم‌های بسیاری آن را لمس کرده اند، بیشتر حکم دروازه ورود کرونا را دارد!
 
گردشگری بعد از کرونا یا دست زدن ممنوع!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->