کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نقش اول تیم فرهاد مجیدی در حساس‌ترین استقلال-سپاهان تاریخ

  • کد خبر: ۳۸۱۳۴
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
نقش اول تیم فرهاد مجیدی در حساس‌ترین استقلال-سپاهان تاریخ
استقلال و سپاهان فردا حساس‌ترین بازی تاریخ خود را در شرایطی برگزار می‌کنند که ستاره‌های استقلال به علت مصدومیت، غایب خواهندبود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز،  گرچه استقلال بازیکنان مهمی را از دست داده که وجود هر یک از آن‌ها در پیروزی مجیدی عمیقا تاثیر گذار است، اما فقدان دیاباته، مطهری و اسماعیلی را نباید دلیلی بر عقب نشینی استقلال دانست و آبی‌ها با آرایش هجومی گام به این میدان می‌گذارند تا شاید همچون بازی لیگ که ۱۰ نفره حریف را بردند شگفتی‌ساز شوند.

در ترکیب استقلال علی کریمی در غیاب فرشید اسماعیلی نقشی کلیدی خواهد داشت و اگر این بازیکن در ارسال پاس‌های آخر موفق باشد استقلال از کارزار این بازی به سلامت عبور خواهد کرد. کریمی خود نیز بازیکن گلزنی است که قابلیت هایش را بار‌ها به نمایش گذاشته است. امید اول مجیدی در خط میانی به کریمی دوخته شده و درخط حمله هم کسی جز قایدی نیست که سرمربی استقلال چشم به ساق هایش بدوزد. اگر قایدی کارش را خوب انجام دهد عبور از این گذرگاه تاریک سخت و دشوار نخواهد بود.
 
از آن سوی میدان نیز امیرقلعه نویی با فراغ بال بیشتر که حاصل حضور همه بازیکنان در ترکیب است، رخ در رخ استقلال قرار می‌گیرد. امیر که بازی مستقیم یکی از خصوصیات تاکتیکی اش است در این میدان بیشتر چشم می‌دوزد به محبی که در همین بازی دو هفته قبل تنها گلزنش بود. محبی که بار‌ها دروازه استقلال را فتح کرده در حقیقت امید اول قلعه نویی درخط میانی است و از او تومان انتظار موقعیت سازی و گلزنی دارد.

درخط حمله نیز کی روش استنلی با قامت بلندش یکی از مهم‌ترین بازیکنان سپاهان محسوب می‌شود. استنلی نه فقط در بازی هوایی بلکه روی زمین نیز بازیکن خطرناکی است. هرچند که او به اندازه دیاباته کامل نیست، اما از ظرفیت‌های فنی کافی برای باز کردن دروازه استقلال برخوردار است که مدافعان آبی باید چهار چشی حواس شان به این بازیکن باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->