کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

مخالفت وزیر بهداشت آلمان با حضور هواداران بوندسلیگا در ورزشگاه‌ها

  • کد خبر: ۳۸۴۱۰
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مخالفت وزیر بهداشت آلمان با حضور هواداران بوندسلیگا در ورزشگاه‌ها
با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آلمان بعید است که هواداران بوندس لیگا بتوانند مجوز ورود به ورزشگاه را برای فصل آتی به دست آورند.
به گزارش شهرآرانیوز، آلمان یکی از کشور‌های اروپایی بود که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد، اما آن‌ها توانستند که ویروس را مهار کنند.

رقابت‌های بوندسلیگا نخستین رقابت بزرگ اروپایی بود که با وجود کرونا از سرگرفته شد و در نهایت هم بدون حضور تماشاگر ادامه پیدا کرد و بایرن جام قهرمانی را بالای سر برد.

پیش از این مسئولان آلمانی اعلام کردند که با توجه به کنترل کرونا این احتمال زیاد است که تماشاگران دوباره به ورزشگاه‌ها برگردند.

اما در هفته اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به شکل نگران کننده‌ای افزایش یافت و به نظر می‌رسد که موج دوم ویروس در این کشور آغاز شده است.

ینس اسپان وزیر بهداشت آلمان درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: بازگشت هزاران هوادار به ورزشگاه‌ها؟ این با شیوع کنونی ویروس در کشور مطابقت نمی‌کند. به نظر من چنین اقدامی اشتباه خواهد بود. باید هوشیار باشیم و احساسی تصمیم نگیریم.

او ادامه داد: در شرایط کنونی بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها اشتباه خواهد بود. فعلا بازگشت هواداران به ورزشگاه اولویت ما نیست.

این سخنان وزیر بهداشت آلمان در حالی است که هفته قبل کمیته برگزاری رقابت‌های بوندسلیگا پیش شرط‌هایی را برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها اعلام کرد و به نظر می‌رسد که اوج گیری دوباره ویروس اختلافات را هم افزایش داده است و باید دید که در روز‌های پیش رو چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->