نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مرادمند: با دوباره آسیایی شدن تاریخ‌ساز می‌شویم

  • کد خبر: ۳۸۶۳۱
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
مرادمند: با دوباره آسیایی شدن تاریخ‌ساز می‌شویم
مدافع تیم شهرخودرو گفت: تمام تمرکزمان را روی این دو بازی باقیمانده تا انتهای لیگ گذاشته‌ایم و امیدوارم با آسیایی شدن مجدد، تاریخ‌ساز شویم.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین مرادمند در خصوص شرایط تیم شهرخودرو اظهار کرد: شرایط خوبی داریم؛ هرچند متاسفانه مدتی است طلسم شده‌ایم و با وجود برتری مقابل رقبا، به سه امتیاز دست پیدا نمی‌کنیم. در برابر استقلال هم که داور مسابقه با تصمیمات عجیب خود سر ما بلا آورد. متاسفم که نتوانستیم علی‌رغم تلاشی که داشتیم، به سه امتیاز بازی و حق‌مان برسیم.

وی افزود: تساوی‌های سریالی مدعیان کسب سهمیه آسیایی در هفته‌های اخیر باعث شد تا خوشبختانه همچنان شانس خوبی برای رسیدن به آسیا داشته‌باشیم. اگر بتوانیم از سد سپاهان و نساجی عبور کنیم؛ بدون شک با آسیایی شدن برای دومین سال متوالی، تاریخ‌ساز می‌شویم.

مرادمند که سابقه بازی در سپاهان را در کارنامه دارد در خصوص تقابل با این تیم تصریح کرد: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. با تلاش کادر فنی و سهراب بختیاری‌زاده، آنالیز خوبی از حریف داشته‌ایم، اما مهمترین نکته بازی با سپاهان این است که نباید به خاطر اتفاقات رخ داده در روز‌های اخیر برای این تیم، حریف قدرتمند خود را دست کم بگیریم. سپاهان همیشه سپاهان است و یکی از مدعیان جدی و سرسخت لیگ برتر.

مدافع شهرخودرو افزود: اگر در کل مسابقه تمرکز خود را حفظ کنیم، می‌توانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم. سپاهان رقیب پرمهره‌ای است و نباید از خلاقیت بازیکنان این تیم غافل شویم.

وی تاکید کرد: ما به هیچ وجه بی‌تجربه نیستیم و در دیدار رفت در مشهد هم برتری خود را به حریف اثبات کردیم، اما متاسفانه باز هم اشتباهات داوری، سه امتیاز آن مسابقه را هم از ما گرفت.

مرادمند گفت: امیدوارم هرچه زودتر اشتباهات داوری به حداقل برسد و جوری نشود که زحمات ما با اشتباهات داوران بر باد رود. فرض کنید استقلال را شکست داده بودیم و الان ۴۷ امتیازی بودیم. چقدر شرایط ما با امروز متفاوت بود؟ متاسفانه اتفاقی است که رقم خورده و دیگر نباید به آن فکر کنیم. امیدوارم حداقل در دو بازی باقیمانده اشتباهات داوری به حداقل برسد.

بازیکن تیم شهرخودرو با اشاره به بیماری فرهاد حمیداوی تصریح کرد: از اینکه مالک باشگاه شهرخودرو در بستر بیماری است ناراحتیم و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم. امیدوارم هرچه زودتر با همت مسئولان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم، کرونا کنترل شود و زندگی به شکل و شمایل سابق خود بازگردد. از همه مردم عزیز ایران خواهش می‌کنم پروتکل‌ها را رعایت نمایند.

مرادمند در خصوص شایعاتی که پیرامون پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت به این بازیکن مطرح می‌شود، گفت: واقعیت این است که پیشنهاداتی مطرح شده، اما دو بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده، هدف بزرگی برای لیگ نوزدهم داریم و باید تمام تمرکزم روی این دو مسابقه باشد؛ ضمن اینکه یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارم. پس از پایان لیگ به فصل بعد فکر می‌کنم و با توجه به تمام نکات، سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->