اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

دلخوری صمد از مهرامی‌ها!

  • کد خبر: ۳۸۶۴۱
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
دلخوری صمد از مهرامی‌ها!
صمد نیکخواه بهرامی، بازیکن خوب بسکتبال کشورمان، از قرار معلوم قصد جدایی از مهرامی‌ها را دارد و می‌گوید تا چند روز آینده تصمیمش را خواهد گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، این طور که مشخص است صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان کمی از مسئولان باشگاه مهرام دلخور است. او که چندین سال است به یار شفیق مهرامی ها تبدیل شده حالا گویا تصمیم گرفته از این تیم فاصله بگیرد.

صمد نیکخواه بهرامی می‌گوید: من معتقدم تیم‌های ورزشی خیلی جایگاه بالاتری از مربیان و ورزشکاران دارند و باعث افتخارم است که مهرام را با اسم من می‌شناسند، اما سال گذشته یکسری برخورد‌هایی را دیدم که کمی دلسرد شدم و با خودم گفتم شاید بهتر است کمی فاصله بگیرم تا ارزش کاری که برای این مجموعه انجام می‌دهم بیشتر دیده شود.

او در ادامه می‌گوید: سال گذشته مهرام خیلی دیر بسته شد و بیشتر با بازیکنانی که جوان بودند در رقابت‌ها حضور پیدا کرد و سختی هم زیاد کشیدیم و فکر می‌کنم آنقدر که ما تلاش کردیم مجموعه مهرام برای ورزشکاران خود کاری نکرد و رابطه مان متقابل نبود. اصلا هم دلم نمی‌خواهد دل کسی از مهرامی ها را بشکنم، چون خاطرات خوب با این تیم زیاد دارم برای همین برای مهرامی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و این را هم بگویم که من آرزویم است باشگاه‌هایی همچون مهرام ۱۰۰ سال دیگر هم در بسکتبال تیمداری کنند تا زمینه رشد بازیکنان فراهم باشد.

صمد درباره انتخاب تیم جدیدش گفت: من اصلا دوست ندارم در این باره حرفی بزنم، چون حتما یک عده خواهند گفت که دنبال بازارگرمی هستم و من هم واقعا از این کار متنفرم. اما خدارا شکر چند باشگاه استارت زده اند و در حال مذاکره با بازیکنان هستند. به نظرم هر تیمی که زودتر شروع ‌کند برنده خواهد بود و می‌تواند بهتر یارگیری کند. تکلیف من هم تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و بعد از نهایی شدن حتما اعلام خواهم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->