سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟
سرخط خبرها
همه‌چیز درباره نقل‌وانتقالات استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی

بمب‌هایی که در راه پایتخت هستند!

  • کد خبر: ۳۸۶۸۷
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
بمب‌هایی که در راه پایتخت هستند!
به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی‌که به روز‌های پایانی لیگ نوزدهم نزدیک می‌شویم و پس از مدت کوتاهی باید لیگ بیستم آغاز شود، از اکنون بازار شایعات نقل‌و‌انتقالاتی پیرامون ۲ تیم استقلال و پرسپولیس داغ بوده و در فضای مجازی و با استناد به اخبار غیررسمی، بازیکنان زیادی به سرخابی‌ها لینک می‌شوند. به‌گزارش ورزش ۳، همواره شایعات نقل‌و‌انتقالاتی پیرامون استقلال و پرسپولیس داغ و جذاب بوده و این‌گونه اخبار همیشه طرف‌داران خاص خودش را دارد. در مطلب زیر نگاهی انداخته‌ایم به این شایعات که در فضای مجازی و از طریق منابع غیررسمی منتشر شده است.


پرسپولیس با کمترین تغییرات

در فهرست خرید پرسپولیس گویا بازیکنان زیادی دیده نمی‌شوند، البته این‌ها منوط به این مسئله است که معلوم شود چند بازیکن تیم جدا خواهند شد. این‌روز‌ها شایعات زیادی از توافق حامد لک با سرخ‌پوشان شنیده می‌شود. دروازه‌بان ماشین‌سازی که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، به‌عنوان رقیب رادوشوویچ به این تیم لینک شده است؛ هرچند علیرضا حقیقی به صورت مستقیم برای بازگشت به پرسپولیس ابرازتمایل کرده است و باید دید از بین او و لک، کدام‌یک سرخ‌پوش می‌شوند.

گل‌محمدی در پست‌های دفاع چپ و راست، هافبک و مهاجم، به‌دنبال جذب بازیکن جدید است. گفته می‌شود کار انتقال دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس تمام شده و شاگرد سابق یحیی، فصل بعد را در پرسپولیس توپ خواهد زد. پرسپولیس برای پست دفاع چپ مذاکراتی را با سعید آقایی، بازیکن سپاهان داشته است. بازیکن ناراضی زردپوشان اصفهانی که توسط امیر قلعه‌نویی به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، در آستانه جدایی از سپاهان است و درصورت جدایی او، احتمال پیوستنش به پرسپولیس زیاد است. گفته می‌شود علی نعمتی، مدافع شهرخودرو، نیز در فهرست یحیی حضور دارد و در صورت به توافق‌نرسیدن با آقایی، او جذب خواهد شد. البته باید این نکته را یادآور شد که در صورت توافق پرسپولیس با باشگاه کورتریک بلژیک، ممکن است محمد نادری قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کند که آن‌گاه پلن مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن در دفاع چپ ممکن است تغییر یابد.
 
در صورت جدایی محسن ربیع‌خواه که احتمالش زیاد است، گزینه پرسپولیس برای هافبک‌دفاعی از تبریز خواهد آمد. رضا اسدی، بازیکن تراکتور، جزو گزینه‌های یحیی است و باید دید آن‌ها موفق به جذب او خواهند شد یا نه؛ اما پرترافیک‌ترین گزینه‌های گل‌محمدی، به خط حمله این تیم برمی‌گردد. در صدر لیست یحیی، شهریار مغانلو، مهاجم پیکان حضور دارد که تاکنون ۱۲ گل در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رسانده است. احتمال جدایی علیپور از پرسپولیس بسیار بالاست و مغانلو یکی از گزینه‌های جایگزینی علیپور است. عیسی آل‌کثیر، کریم انصاری‌فر و امین اسدی مهاجم آرمان‌گهر سیرجان، از گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله این تیم هستند.


حاج‌صفی، بمب استقلال

مدیران استقلال قصد دارند یک رقیب جدی برای حسینی جذب کنند. آن‌ها به‌دنبال یک دروازه‌بان دوم هستند تا همچون فصل‌های پیش، حسینی یک رقیب جدی را در کنار خود ببینید تا با جذب یک رقیب مطمئن، باعث افزایش کیفیت حسینی شوند. از اکبر منادی و محسن فروزان برای حضور در استقلال نام برده شده است. گفته می‌شود سعید جلالی‌راد، سنگربان مشهدی فجرسپاسی، آخرین گزینه استقلال برای حضور در درون دروازه این تیم است. شاید بزرگ‌ترین بازیکنی که نامش حول باشگاه استقلال شنیده شده است، احسان حاج‌صفی باشد. شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حاج‌صفی با یکی از مدیران استقلال جلسه‌ای نیز برگزار کرده و تلویحی اعلام کرده است در صورت لژیونر‌نشدن، به پیشنهاد آبی‌ها فکر می‌کند؛ البته به نظر می‌رسد حاج‌صفی راهی لیگ یونان شود. استقلال در خط دفاع به‌دنبال تمدید با دانشگر و چشمی است.
 
دانشگر پیشنهاد‌های خوبی از قطر دارد و در صورت جدایی او، آن‌گاه مدافع آبادانی‌ها مدنظر قرار می‌گیرد. مدت زیادی است که از عقیل کعبی، مدافع صنعت نفت، به‌عنوان یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی نام برده می‌شود. در خط میانی، گزینه‌های زیادی مطرح شده‌اند. سعید واسعی که در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل اول نیز خبر‌هایی مبنی بر مذاکره استقلالی‌ها با او شنیده می‌شد، در صدر فهرست این تیم قرار دارد. هافبک تهاجمی و بیست وپنج‌ساله پیکان در این فصل ۳ گل زده و ۳ بار نیز پاس گل داده است. علی شجاعی، هافبک چپ و بیست‌وسه‌ساله نساجی، نیز که در این فصل ۴ گل زده و ۳ پاس گل داده، دیگربازیکنی است که گفته می‌شود مدنظر استقلال قرار دارد.
 
رؤیای استقلالی‌ها، جذب سعید عزت‌اللهی برای فصل بعد بود؛ اما این بازیکن در‌حال‌حاضر قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد و به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای جذب او باید چند سال دیگر تلاش کنند. البته آن‌ها نیم‌نگاهی نیز به وضعیت امید ابراهیمی دارند. فرمانده سابق استقلالی‌ها که چندی پیش در مصاحبه‌ای برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده بود، هنوز وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست. در صورت ماندن قائدی و دیاباته در استقلال، آبی‌پوشان تمرکز کمتری را بر روی خرید برای خط حمله خواهند گذاشت؛ هرچند از آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت سایپا، به‌عنوان گزینه خرید استقلال نام برده می‌شود. در صورت جدایی مرتضی تبریزی، بعید نیست مدیران استقلال سراغ مهاجم بیست‌وهشت‌ساله سایپا بروند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->