واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

درباره رضا صادقی و بیماری‌ای که از آن جان سالم به‌در برد

  • کد خبر: ۳۸۶۹۷
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
درباره رضا صادقی و بیماری‌ای که از آن جان سالم به‌در برد
پس از مدت‌ها که رضا صادقی فقط در صفحه اینستاگرام و گاهی هم در برنامه‌های نوروزی تلویزیون حاضر می‌شد و بیشترین حاشیه‌اش انتقاد از بعضی مسائل اجتماعی بود، از ابتلایش به کرونا و البته بهبودش خبر داده است.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز- رضا صادقی نمونه عجیبی بین خواننده‌های پاپ نسل دوم پس از انقلاب است. در این سال‌ها که از نسل اول خبری نیست و از نسل دومی‌ها هم یکی‌دو نفر مثل چاوشی و یگانه هنوز در بازار موسیقی مانده‌اند، رضا صادقی نمونه عجیبی است. او بی‌دست‌آویزکردن حاشیه‌های عجیب برای در چشم ماندن و بی توسل به کار‌های رسانه‌ای مثل کم‌بودن برای تشنه‌ماندن مخاطب، هنوز تولید می‌کند و شنیده می‌شود، البته بدون افتادن به ورطه تولید انبوه و بی‌کیفیت.
 
آمدن اینستاگرام و فراهم‌شدن بستر‌های جدید برای دیده‌شدن در چشم نسل جدید هم او را اغوا نکرده و صادقی در اینستاگرامش سعی کرده است با انتشار لحظه‌های شیرین از زندگی شخصی و خانوادگی‌اش و تلاش برای بیرون‌دادن قطعه‌های موسیقی سرخوشانه و انگیزشی، روحیه مخاطبانش را در حدی که می‌تواند و ممکن است، بالا نگه دارد. مخاطبانی که به‌طورعمده نوجوان‌های آخر دهه ۸۰ و اول دهه ۹۰ هستند؛ نوجوانانی که جوان‌های امروزند و از صدا‌های عجیب و شعر‌های بی سروتهی که بخشی از نوجوانان امروزی را مشغول خود کرده است، دل خوشی ندارند.

صادقی البته که بستر بزرگی برای حاشیه ساختن و همیشه درچشم‌بودن را از همان روز‌های اول داشته و آن هم معلولیت جسمی است که به‌علت تزریق اشتباه در کودکی دچار آن شده و غیر از یکی‌دو مصاحبه، هیچ‌وقت سعی نکرده است خود را یک مظلوم بداقبال نشان دهد. در دوره اوج شهرت او که هنوز جوان‌های نوجوان آن روزگار به عشق مرد همیشه مشکی‌پوش، مشکی می‌پوشیدند، یک فیلم مستند به اسم «رمز شب» درباره او تولید شد که خوش‌ساخت بود و تجربه‌ای موفق محسوب می‌شد، اما فیلم سینمایی داستانی‌ای هم با نام «بی‌خداحافظی» با بازی او با نام واقعی‌اش ساخته شد که البته فیلم ضعیفی بود و چندان هم با موفقیت روبه‌رو نشد.
 
شاید تنها موفقیت آن فیلم این بود که کارگردان، رضا صادقی را راضی کرده بود در یکی از صحنه‌ها به‌جای لباس مشکی، لباس آبی بیمارستان را بپوشد و اولین تک‌قاب بدون مشکی از او ثبت شود؛ اتفاقی که البته بعد‌ها در یک برنامه تلویزیونی هم افتاد و قرار بر این بود که صادقی لباسی غیر مشکی بپوشد.
 
حالا، اما پس از مدت‌ها که رضا صادقی فقط در صفحه اینستاگرام و گاهی هم در برنامه‌های نوروزی تلویزیون حاضر می‌شد و بیشترین حاشیه‌اش انتقاد از بعضی مسائل اجتماعی بود، از ابتلایش به کرونا و البته بهبودش خبر داده است. صادقی گفته است: «چند روزی با کرونا دست‌وپنجه نرم کردم. به لطف خدا اکنون حالم خوب است و جواب آزمایش جدیدم منفی شد. دوست نداشتم زمانی که بیمارم این خبر را اطلاع‌رسانی کنم. در کل دوست ندارم از ناراحتی‌ام برای مردم بگویم. همیشه گفته‌ام «بجنگ برای لبخندی که این روز‌ها کم است». خودم هم با لبخند و به دور از هر استرسی با این بیماری جنگیدم و از آن رد شدم.»
 
صادقی با ادامه‌دادن سنت دوری از حاشیه حالا پس از گذشت چند روز از ابتلا و بعد بهبودی کامل، خبر را عمومی کرده و دلیلش را هم روحیه‌دادن به مردم دانسته است. او درباره شکل بهبودی‌اش گفته است: «نه دارویی از خارج کشور برایم آوردند و نه پزشکی بالای سرم بود، بلکه با استراحت در خانه و رعایت نکات بهداشتی و با استفاده از دارو‌های معمولی سلامتی خود را به دست آوردم. شب و روز‌های سختی را گذراندم و تنگی نفس بدی داشتم، اما با لبخند و انرژی خوب خانواده‌ام از این سختی‌ها عبور کردم. حالا قصد دارم از نحوه شکست این ویروس منحوس برای مردم بگویم. سلامتی را برای تک‌تک مردم کشورم آرزو می‌کنم و امیدوارم به‌زودی شر این ویروس منحوس از همه دنیا کم شود.»

امیدواریم هم حال آقای صادقی روبه‌بهبود باشد و با خاطرات کرونایی‌اش حال مبتلایان یا افرادی را که از کرونا زیادی ترسیده‌اند، بهتر کند و هم حال سلبریتی‌هایی که با گرفتن حال مردم می‌خواهند در چشم باشند با دیدن رفتار کسی مثل رضا صادقی بهتر شود!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->