مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

یحیی گلمحمدی برای فصل جدید پرسپولیس ۷ بازیکن میخواهد

  • کد خبر: ۳۸۸۸۷
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
یحیی گلمحمدی برای فصل جدید پرسپولیس ۷ بازیکن میخواهد
رونمایی از فهرست بازیکنانی که یحیی گلمحمدی به باشگاه پرسپولیس داده است
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ با اعلام رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، برای فصل جدید بازی‌ها ۷ بازیکن می‌خواهد و این بازیکنان را برای باشگاه فهرست کرده است. این بازیکنان چه کسانی هستند؟


۱. حامد لک

با گل‌هایی که رادو در بازی‌های اخیر پرسپولیس خورده، یحیی گل محمدی به این نتیجه رسیده بهتر است رادو یک رقیب جدی داشته باشد. درحالی‌که پیش‌تر عنوان شده بود پرسپولیس به‌جای علیرضا بیرانوند، گلر دوم در اختیار خواهد گرفت، حالا یحیی به‌دنبال یک دروازه‌بان ششدانگ برای تیمش است. یحیی شخصا به حضور یک گلر خارجی خوب در ترکیب تیمش تأکید دارد و حمید مطهری، دستیار اول یحیی، به‌دنبال جذب حامد لک است؛ دروازه‌بانی که در تیم‌هایی، چون صبای قم و نساجی شاگردش بوده است. صحبت از حضور علیرضا حقیقی هم در پرسپولیس مطرح بود، اما واقعیت این است که داوود فنایی، مربی گلر‌های پرسپولیس، رابطه خوبی با علیرضا حقیقی ندارد و جذب این دروازه‌بان را رد کرده است. حامد لک پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و به‌راحتی می‌تواند پیراهن سرخ را بر تن کند.


۲. محمدحسین مرادمند

گزینه یحیی گل‌محمدی برای قلب خط دفاعی‌اش، محمدحسین مرادمند است؛ مدافعی که با حضور در ترکیب شهرخودرو حالا به یک مدافع باتجربه تبدیل شده است. یکی از نکاتی که موجب شده است یحیی روی این مدافع دست بگذارد، پیشروی و گل‌زنی او روی ضربات ایستگاهی است که می‌تواند در خیلی از بازی‌ها گره کور را باز کند. سرمربی پرسپولیس این خرید را با چشمانی باز انتخاب کرده است؛ به‌این‌خاطر که در تیم شهرخودرو مربی محمدحسین مرادمند بود. یحیی بر این باور است که به‌جای امتحان‌کردن بازیکنان جدید، بهتر است از شاگردان قبلی خود استفاده کند. باوجود جذب مرامند، سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس حفظ خواهد شد؛ اما می‌شود به این نکته اشاره کرد با حضور مرادمند، سیدجلال تمام‌و‌کمال به یک مهره نیمکت‌نشین تبدیل خواهد شد.


۳. علی شجاعی

یحیی گل‌محمدی، بازیکن نساجی را برای پست دفاع چپ می‌خواهد. علی شجاعی در بیشتر بازی‌های این فصل نساجی در پست وینگر چپ و گاهی هم وینگر راست به میدان رفته است. او در بازی با استقلال از ناحیه مچ پا مصدوم شد و چندهفته‌ای است که در ترکیب تیم حضور ندارد. علی شجاعی در تیم ملی امید هم در پست وینگر بازی کرده است، اما مشکلی برای بازی در دفاع چپ ندارد و در تیم ملی جوانان و سایپا، بازی در این پست را تجربه کرده است. علی شجاعی قراردادی با نساجی ندارد و در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به جمع سرخ‌ها ملحق شود. علی شجاعی در هیچ‌یک از تیم‌هایی که بازی می‌کرده، بازیکن یحیی گل‌محمدی نبوده است.


۴. دانیال اسماعیلی‌فر

مدافع و وینگر راست ذوب‌آهن یکی از خرید‌های موردعلاقه یحیی گل‌محمدی است. یحیی خیلی زودتر از این‌ها می‌خواست دانیال را به خدمت بگیرد، اما قرارداد او با ذوب‌آهن مانع از این خرید شد. دانیال یک حُسن بزرگ برای تیم یحیی خواهد داشت؛ اینکه هم در پست دفاع راست خوب بازی می‌کند و هم وینگر راست و گویی هر دو پست، پست تخصصی‌اش هستند. دانیال در تیم ذوب‌آهن شاگرد یحیی گل‌محمدی بوده و ازآنجاکه روز‌های خوبی با این مربی داشته، علاقه‌مند است در پایان فصل پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کند.


۵. مهدی مهدی‌پور

مهدی مهدی‌پور، هافبک‌دفاعی ذوب‌آهن، یکی دیگر از خرید‌های یحیی گل‌محمدی در تعطیلات تابستانی خواهد بود. این درحالی است که پرسپولیس هم‌اکنون در ترکیب کمال و محسن ربیع‌خواه را دارد و احمد نورالهی هم در همین پست بازی می‌کند. شاید با جذب مهدی مهدی‌پور، یکی از‌هافبک‌دفاعی‌های فعلی پرسپولیس، از فهرست کنار گذاشته شود که احتمالا قرعه به نام محسن ربیع‌خواه خواهد افتاد. یحیی بر این باور است که تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حتما باید در پست‌های کلیدی بازیکنان با‌کیفیت‌تری جذب کند.


۶. شهریار مغانلو

علی علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس است. صحبت از حضور او در تیم چنگ دائو با قرارداد ۱.۴ میلیون‌دلاری برای یک فصل است. اگر مهاجم پرسپولیس به این تیم نرود، قطعا به یک تیم خارجی ملحق خواهد شد. سرمربی پرسپولیس روی شهریار مغانلو دست گذاشته است. سبکِ بازی او شبیه علی علیپور است؛ البته این بازیکن به موازات تلاش‌هایی می‌کند تا به یک تیم خارجی ملحق شود.


۷. بازیکن خارجی

یحیی گل‌محمدی امیدوار است در هفته‌های پیش‌رو وزارت ورزش و جوانان محدودیت جذب بازیکن خارجی را برای ۲ تیم پرسپولیس و استقلال بردارد. در این صورت هیچ بعید نیست برخی خرید‌های پرسپولیس خارجی باشد. گزینه هفتم پرسپولیس برای جذب یک بازیکن خارجی در پست پلی‌میکر یا وینگر چپ است. یحیی همان‌طور که اشاره شد، به حضور یک دروازه‌بان خارجی دیگر نیز در ترکیب تیمش تأکید دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->