ویدیو | درباره «جیمز باروز» خالق سریال ماندگار «فرندز» ویدئو | واکنش مشهدی‌ها به تساوی ایران با بلژیک در جام جهانی ویدئو| پیش نمایش قسمت آخر سریال «گل سنگ» منتشر شد ویدیو| تاکید دوباره وزیر اقتصاد بر افزایش کالابرگ دهک‌های پایین ویدئو | یکصدوسیزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳۱ خرداد ۱۴۰۵) ویدیو|سوگواری باشکوه عزاداران هیئت انصارالائمه(ع) در خیابان شهید رفیعی مشهد ویدئو| پشت صحنه فصل سوم سریال «بامداد خمار» ویدئو| ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال پرواز بر فراز استرالیا و اقیانوس آرام ویدئو| آتش‌سوزی سهمگین در مجتمع بین‌المللی خودرو در چین ویدئو | ویدیوی خاص قالیباف در آغاز گفت‌وگوها در سوئیس اینفوگرافی| چرا سالمندان باید ورزش کنند؟ ویدئو | رونمایی از نماهنگ «تو قهرمان منی»؛ سرودی از عشق فرزندان ایران به رهبر شهید ویدئو | روایت تولیت آستان قدس رضوی از شجاعت در کلام رهبر شهید انقلاب ویدئو | محمدمتین ۹ ساله، جانباز جنگ رمضان، با نوای «عزیزم حسین» در «حسینیه معلی» دل‌ها را لرزاند ویدیو | عَلَم‌گردانی در میناب؛ میراثی از چهار قرن سوگواری محرم ویدئو| راغب امسال هم برای امام حسین (ع) خواند ویدئو| روایت «المیرا شریفی‌مقدم» از حمله به صداوسیما ویدیو| چرا کالاهای اساسی گران شد؟ ویدیو| تأثیر افزایش دستمزد کارگران روی قیمت کالا به روایت وزیر جهادکشاورزی
سرخط خبرها

سرقت گوشی در بلوار وکیل‌آباد مشهد، کنار پل هفت تیر + فیلم

لحظه قاپیدن گوشی توسط سارق موتورسوار در مشهد را مشاهده می‌کنید، خانمی که روی صندلی‌ نشسته و گوشی موبایلش را کنارش گذاشته طعمه سارقان موبایل شد.
  • کد خبر: ۳۸۹۲۵
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
  • ۱
تعداد بازدید : 1187
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Afshin
United States of America
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
فقط قطع دست ..لطف کنید از شورته های عربستان خجالت بکشید..اونجا مغازه ها رو رها میکنن میرن نماز..اینجا موقع نماز
باید کفش ها رو زد زیر بغل واقعآ خجالت داره..یه عده میگن مردم عربستان سیر هستن ولی من میگم ترس از قطع شدن دست هست..اینقدر توصیه به مردم نکنین که فلان دزد گیر
رو استفاده کننین جای خلوت تردد نکنین..چند وقت دیگه
میان تو خانه ها گوشی رو زوری میگیرن میبرن..پلیس ها کلاشون پشم نداره چون قانون اسلامی قطع انگشتان از ترس
خارجی ها اجرا نمیشه چون اونها اعتراض میکنن..چرا اعتراض میکنن ؟چون نمیخوان امنیت توایران باشه.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->