ویدئو | نوحه ترکی به سبک «ای صفای قلب زارم» در حسینیه معلی ویدئو | نوای ماندگار جنوب در حسینیه معلی ویدئو | یکصدوچهاردهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۱ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | عزاداری هیئت بوشهری‌ها در صحن قدس حرم مطهر رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| نجم‌الدین شریعتی خادم حرم امام رضا (ع) شد ویدئو | خدمت به یاد اربعین حسینی | حال و هوای موکب «عشّاق الفاطمه (س)» در خیابان شهید اسماعیل پور ویدئو| امیر مقاره خواننده، در موکب‌های امام حسین(ع) ویدئو | نشانه‌های الهی در تجمعات مردمی ویدئو| روضه‌خوانی جانسوز مهدی رسولی در جمع سوگواران حسینی(ع) ویدئو| فوران آتشفشان فوئگو در گواتمالا ویدئو| بازسازی پل b1 کرج ویدئو | عزاداری باشکوه سنتی مردم بوشهر در حسینیه معلی ویدئو | مراسم «یوم العباس» در اهواز ویدئو | حضور پرشور زوار حسینی در مرز مهران ویدئو | حرف‌های جانسوز پسر شهید اسفندیاری از شهدای ناو دنا در «حسینیه معلی» ویدیو | درباره «جیمز باروز» خالق سریال ماندگار «فرندز» ویدئو | واکنش مشهدی‌ها به تساوی ایران با بلژیک در جام جهانی ویدئو| پیش نمایش قسمت آخر سریال «گل سنگ» منتشر شد ویدیو| تاکید دوباره وزیر اقتصاد بر افزایش کالابرگ دهک‌های پایین
سرخط خبرها

سرقت گوشی در بلوار وکیل‌آباد مشهد، کنار پل هفت تیر + فیلم

لحظه قاپیدن گوشی توسط سارق موتورسوار در مشهد را مشاهده می‌کنید، خانمی که روی صندلی‌ نشسته و گوشی موبایلش را کنارش گذاشته طعمه سارقان موبایل شد.
  • کد خبر: ۳۸۹۲۵
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
  • ۱
تعداد بازدید : 1187
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Afshin
United States of America
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
فقط قطع دست ..لطف کنید از شورته های عربستان خجالت بکشید..اونجا مغازه ها رو رها میکنن میرن نماز..اینجا موقع نماز
باید کفش ها رو زد زیر بغل واقعآ خجالت داره..یه عده میگن مردم عربستان سیر هستن ولی من میگم ترس از قطع شدن دست هست..اینقدر توصیه به مردم نکنین که فلان دزد گیر
رو استفاده کننین جای خلوت تردد نکنین..چند وقت دیگه
میان تو خانه ها گوشی رو زوری میگیرن میبرن..پلیس ها کلاشون پشم نداره چون قانون اسلامی قطع انگشتان از ترس
خارجی ها اجرا نمیشه چون اونها اعتراض میکنن..چرا اعتراض میکنن ؟چون نمیخوان امنیت توایران باشه.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->