بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرهنگیان، متوسط دریافتی بیشتری از دولتی‌ها دارند

  • کد خبر: ۳۹۱۰۵
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
فرهنگیان، متوسط دریافتی بیشتری از دولتی‌ها دارند
رئیس سازمان اداری و استخدامی، گفت: متوسط دریافتی کارکنان دولت ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان است، اما متوسط دریافتی کارکنان آموزش و پرورش ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است.
به گزارش شهرآرانیوز، جمشید انصاری در حاشیه نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مطرح کرد: یکی از مسائل اصلی این دستگاه تامین نیروی انسانی است. بر اساس آمار ما در طول چهار سال اخیر حدود ۱۸۶ هزار مجوز برای استخدام از محل ماده ۲۸ و از طریق صدور مجوز برای دانشجو معلمانی دادیم که از طریق کنکور جذب این دانشگاه می‌شوند. در کنار آن برخی مجوز هم برای تبدیل وضعیت نیرو‌های حق التدریسی به مجلس داده شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات برای جذب نیرو نسبت به سال‌های قبل یک افزایش سه ونیم برابری دارد که بیانگر توجه ویژه دولت به تامین نیروی آموزش و پرورش است.

انصاری گفت: در کنار این‌ها دولت در سال ۸۹ یک کار بزرگی برای کارکنان آموزش پرورش انجام داد که آن هم افزایش حقوق و مزایا بود. کارکنان آموزش و پرورش که همیشه از یک تبعیضی نسبت به برخی دستگاه‌ها رنج می‌بردند، نسبت به معادل‌سازی حقوق آن‌ها اقدام شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی، گفت: متوسط دریافتی کارکنان دولت ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و متوسط دریافتی کارکنان آموزش و پرورش ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است. امیدواریم دولت باز این امکان را داشته باشد که توجه ویژه‌تری به فرهنگیان و مسائل آموزش و پرورش داشته باشد. زیرا این دستگاه حساسی است، زیرا نسل آینده را تربیت می‌کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه این نشست، گفت: آموزش و پرورش مجموعه بسیار بزرگی است که فصل مشترک زیادی با سازمان‌های و موسسات متعدد دارد و هر چه بتوانیم زمینه این همکاری‌ها را بهبود ببخشیم بهتر می‌توانیم برای تحقق ماموریت‌ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی هم در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در طی سال‌های گذشته انجام شده و هر در جهت تامین حقوق معلمان اقدامات خوب و در خور اعتنایی انجام شده که لازم است تشکر کنم.

حاجی میرزایی در پایان، گفت: جمع بندی نهایی ما در این نشست مشترک این بود که برای تحقق یک کیفیت بهتر، دسترسی مطلوب‌تر به آموزش و ایجاد شرایط مناسب‌تر برای همکاران فرهنگی، بتوانیم همکاری‌های مشترک را توسعه بدهیم.


منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->