مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

نینتندو سوییچ پرفروش‌‌ترین کنسول ماه‌های اخیر

  • کد خبر: ۳۹۱۵۲
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
نینتندو سوییچ پرفروش‌‌ترین کنسول ماه‌های اخیر
The NPD Group گروه تحلیل و بررسی آمار فروش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت بازی در جدیدترین گزارش خود، به وضعیت بازار فروش ایالات متحده طی یک ماه گذشته پرداخته است.
به گزراش شهرآرانیوز -گروه آنالیز و تحقیقات The NPD Group، طبق برنامه‌ همیشگی خودآمار فروش محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه گیمینگ در بازار ایالات متحده و طی یک ماه گذشته را اعلام کرده است. براین اساس، نینتندو سوییچ در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ با حفظ روند موفقیت‌آمیز خود، لقب پرفروش‌ترین کنسول بازار را به خود اختصاص داده است. این آمار، هر دو حوزه‌ تعداد واحد‌های فروش رفته و درآمد دلاری شرکت از محل فروش این کنسول‌ها را شامل می‌شود. کنسول چندمنظوره و قابل حمل نینتندو، تا به اینجای کار پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۲۰ بوده است.


کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز در طول ماه‌های گذشته یک تجدید قوای دوباره را تجربه کرده و نمودار‌های فروش آن‌ها همزمان با گسترش وضعیت بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا (COVID-۱۹) مجدداً روند صعودی به خود گرفته بود. هرچند به نظر می‌رسد که این موج نیز در حال فروکش کردن باشد. گزارش جدید گروه NPD نشان می‌دهد که روند فروش کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت در یک ماه گذشته رو به کاهش بوده است.


البته با درنظرگرفتن این نکته که در حال نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس قرار داریم، این آمار چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد. درواقع این میزان بالای فروش کنسول‌های PS۴ و Xbox One در ماه‌های گذشته بوده که کارشناسان را غافلگیر کرده است.

اما در سمت مقابل کنسول سوییچ ماه به ماه شرایط بهتری را تجربه می‌کند. بسیاری از کارشناسان، رشد قابل‌توجه آمار فروش این کنسول را مدیون بازی‌های جدید آن مانند Animal Crossing: New Horizons‌ می‌دانند. نینتندو اخیراً اعلام کرد که آمار فروش جهانی کنسول‌های سوییچ از ابتدای عرضه به ۶۱.۴۴ میلیون نسخه رسیده که این رقم تا پایان ماه ژوئن محاسبه شده است.


درنهایت، مجموع درآمد‌های ناشی از فروش محصولات سخت‌افزاری گیمینگ در ماه ژوئیه به ۱۶۶ میلیون دلار رسیده که در مقایسه با موعد مشابه سال گذشته، ۲ درصد افت کرده است. در این بین، آمار سال به سال این حوزه نیز با ثبت رقم ۱.۸ میلیارد دلار ۲۲ درصد رشد را در مقایسه با سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.
 
منبع: زومجی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->