شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ملک‌آرایی: باید منتظر تصمیم صمد نیکخواه بهرامی بمانیم

  • کد خبر: ۳۹۲۹۳
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
ملک‌آرایی: باید منتظر تصمیم صمد نیکخواه بهرامی بمانیم
مدیر عامل گروه بین المللی اکسون می‌گوید: هر باشگاهی دوست دارد بازیکن مطرح و ارزشمندی همچون صمد را در اختیار داشته باشد ما هم صحبت‌هایی با او داشته ایم که هم درباره پوشاک بود و هم دیگر مسائل، اما همه چیز بستگی به خود صمد دارد.
سعیده فتحی-شهرآرانیوز، بسکتبال شاید یک مزیت نسبت به بقیه رشته‌های توپی داشته باشد آنهم وجود مدیرانی است که عاشق این رشته هستند و از خانواده خود بسکتبال به حساب می‌آیند. امیر محمد گنجی مدیرعامل مهرام یکی از این مدیران است که از نوجوانی توپ بسکتبال را به دست گرفته و سال هاست در بسکتبال به صورت حرفه‌ای هم تیم داری می‌کند. علی ملک آرایی نیز یکی دیگر از مدیران عاشق بسکتبال است. او که خود زمانی بازیکن بسکتبال بوده حالا مجموعه تحت مدیریتش را وارد بسکتبال کرده و می‌خواهد هر طور شده به بسکتبال کمک کند.
 
باشگاه اکسون که چند سالی است در بسکتبال تیمداری می‌کند امسال قصد دارد با شرایط بهتری نسبت به سال گذشته راهی رقابت‌های لیگ برتر شود. علی ملک آرایی مدیر عامل گروه بین المللی اکسون درباره شرایط تیم بسکتبال این باشگاه می‌گوید: ما خوشبختانه تمرینات مان را حدود دو ماهی می‌شود که شروع کرده ایم آنهم بخاطر اینکه تقریبا تکلیف تیم مان مشخص بوده و سال‌های گذشته با بازیکنان مان قرارداد‌های ۲ یا ۳ ساله بسته ایم برای همین زیاد درگیر انتخاب بازیکن نیستیم و فقط قصد داریم با اضافه کردن چند بازیکن تیم را تقویت کنیم.
 
او درباره هدف اکسون از حضور در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر می‌گوید: ما سال گذشته هدف مان را حضور در جمع ۸ تیم برتر قرار داده بودیم که خوشبختانه به آن هم رسیدیم. امسال هم بستگی دارد با چه روندی پیش برویم و چگونه تیم را ببندیم، اما در نهایت هدف مان این است با یک شیب ملایم نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم موفق‌تر ظاهر شویم.
 
ملک ارایی درباره مذاکره با صمد نیکخواه بهرامی هم گفت: واقعیتش هر باشگاهی دوست دارد بازیکن مطرح و ارزشمندی همچون صمد را در اختیار داشته باشد ما هم صحبت‌هایی با او داشته ایم که هم درباره پوشاک بود و هم دیگر مسائل، اما همه چیز بستگی به خود صمد دارد چرا که او ابتدا باید ببیند با مهرام به نتیجه می‌رسد یا خیر. اولویت صمد مهرام است و قاعدتا اگر با مهرامی‌ها به توافق نرسد ما مذاکرات مان را جدی‌تر دنبال خواهیم کرد. در حال حاضر چیزی مشخص نیست و باید منتظر تصمیم صمد بمانیم.
 
مدیر عامل گروه بین المللی اکسون در ادامه گفت: ما بیشتر سرمایه گذاری خود را روی جوانان گذاشته ایم و میدان دادن به جوان تر‌ها برای مان بسیار مهم است و همانطور که سال گذشته تقریبا با ۱۰ بازیکن جوان در رقابت‌ها حاضر شدیم امسال هم یک بازیکن را از رده نوجوانان آورده ایم تا در بزرگسالان برای مان بازی کند. من اعتقاد دارم آینده از آن جوانان است و باید به آن‌ها بیشتر میدان دهیم تا باتجربه‌تر شوند.
 
ملک آرایی در پایان گفت: مجموعه اکسون در طی این سال‌ها سعی کرده به معنای واقعی باشگاه داری کند برای همین ما علاوه بر بسکتبال که به شخصه به آن بسیار علاقمند هستم و خودم را جزوی از این خانواده می‌دانم در دوومیدانی و والیبال هم تیمداری می‌کنیم. حوزه بانوان برای مان اهمیت دارد و سعی می‌کنیم در بخش بانوان پر رنگ‌تر فعالیت کنیم. تمام سعی مان این است که عملا باشگاه داری کنیم و فقط در حد حرف اسم مان باشگاه نباشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->