نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

خروجی‌ها و بازیکنان جدید پرسپولیس مشخص شدند؟

  • کد خبر: ۳۹۳۱۰
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
خروجی‌ها و بازیکنان جدید پرسپولیس مشخص شدند؟
فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس با وجود باقی ماندن یک هفته تا پایان لیگ برتر آغاز شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس موفق شده به عنوان قهرمانی زودهنگام لیگ دست یابد و اکنون تمام تمرکز خود را روی دو تورنمنت جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. با این حال یحیی گل محمدی عملیات خود برای یارگیری و اجرای نقشه‌های خود برای فصل آینده را استارت زده است.

گلایه بازیکنان پرسپولیس؛ ما را دور نینداز!

پرسپولیس طی پنج فصل اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. در موفقیت‌های این تیم ردپای نیمی از بازیکنان کنونی تیم نیز دیده می‌شود. با این حال یحیی با اقدام زودهنگام برای نقل و انتقالات از یک سو و از سوی دیگر مذاکره با بازیکنانی که پرسپولیس در آن نقطه بازیکن در اختیار دارد، زمینه گلایه زیرپوستی شاگردانش را ترتیب داده است. برخی بازیکنان پرسپولیس معتقدند که برخلاف برانکو اکنون پلان جذب بازیکن کاملا سلیقه‌ای و نه از روی نیاز و برطرف کردن ضعف تیم صورت می‌گیرد. گمانه زنی در خصوص برخی پست‌ها باعث گلایه شدید آن‌ها شده است. تا جایی که به جمله معروف "ما را دور نینداز! " کشیده شده است.

سه بازیکن قطعی شده؛ سه نفر دیگر در راه

در حال حاضر حضور سه بازیکن در پرسپولیس تقریبا قطعی شده است و باشگاه و خصوصا کادرفنی صحبت‌های نهایی در این زمینه را با گزینه‌های مدنظر صورت داده اند و در انتظار پایان فصل و عقد قرارداد و توافق مالی هستند. با این حال گفته می‌شود در مرحله بعدی سه بازیکن دیگر نیز با این تیم وارد مذاکره شده‌اند. از حامد لک، سعید آقایی و دانیال اسماعیلی فر به عنوان گزینه‌های قطعی حضور در این تیم نام برده شده است و سه گزینه بعدی نیز میلاد سرلک، محمد میری و مهدی پور هستند.
 
در این زمینه گفته می‌شود یحیی گل محمدی به دنبال یک مدافع میانی دیگر نیز خواهد بود تا شرایط را در این پست نیز به نفع خود کند. جذب مهاجم برخلاف چیزی که درباره آل کثیر گفته می‌شود، از برنامه سرمربی پرسپولیس خارج شده و او در حال حاضر به دنبال گزینه‌های دیگری در این پست خواهد بود.

فقط جدایی علیپور قطعی شده، بشار احتمال زیاد

در شرایط کنونی که چیزی به پایان فصل باقی نمانده، جدایی علی علیپور، مهاجم گلزن این تیم قطعی به نظر می‌رسد. علیپور در این زمینه می‌گوید: "هنوز بازی‌های جام حذفی و لیگ باقی مانده است. تا زمان پایان مسابقات هیچ تصمیمی ندارم. تمرکزم کامل روی پرسپولیس است. پیشنهاد چین را قطعا نپذیرفتم. اگر قرار به جدایی از پرسپولیس باشد به مدیربرنامه‌هایم گفته‌ام تنها در صورت حضور در اروپا آن را خواهم پذیرفت. در ایران هم اگر لایق بدانند جز پرسپولیس به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. " با این حال بعید به نظر می‌رسد علیپور در فصل آینده نیز به کار خود با پیراهن شماره ۷۰ پرسپولیس ادامه دهد و باید او را جدا شده قطعی تیم دانست و در انتظار مشخص شدن مقصد او ماند.

بشار رسن نیز با پیشنهادات مناسبی مواجه شده است. او که در بازی قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود برای دریافت مطالباتش طی تمام سه سال اخیر مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته است. از سوی دیگر پیشنهاداتی از لیگ قطر، پرتغال و یونان شاید او را وسوسه کند تا برای ادامه فوتبال پیراهن شماره ۵ سرخ را از تن خارج کند.

تکلیف محمد نادری نیز همچنان نامشخص است. باشگاه پرسپولیس علیرغم شروع فصل در لیگ بلژیک هیچ مذاکره‌ای با کورتریک برای در اختیار گرفتن رضایتنامه دائمی این مدافع چپ پا صورت نداده است.

دیگر بازیکنانی که با پیشنهادات ریز و درشتی مواجه شده‌اند محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و مهدی ترابی هستند. با این حال وضعیت آن‌ها برای جدایی نامشخص است و بعید است از این جمع بیش از یک نفر تیم را ترک کند.

لیست مازاد؛ یحیی به سیم آخر می‌زند

سرمربی پرسپولیس تمام بالا پایین‌های لازم برای انتخاب لیست خود را صورت داده است. مهمترین تصمیم او برای خارج کردن نام محسن ربیع خواه و محمد انصاری خواهد بود. برخلاف شایعاتی نزدیک به واقعیت درباره احتمال پایان همکاری با سیدجلال حسینی که در ادامه با واکنش‌هایی مواجه شد که یحیی را از تصمیمش دور کرد و با تغییر جبهه به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخت، احتمال ادامه همکاری با سیدجلال همچنان زیاد است.

برخی بازیکنان جوان تیم و در کنار دو چهره نامدار دیگر احتمالا از دیگر نفرات جدا شده پرسپولیس در پایان فصل باشد.
 
منبع:ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->