آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

منتشرکنندگان سئوالات آزمون امروز، ۳۰مرداد شناسایی و دستگیر شدند

  • کد خبر: ۳۹۸۲۰
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
منتشرکنندگان سئوالات آزمون امروز، ۳۰مرداد شناسایی و دستگیر شدند
سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به انتشار تصاویری از سوالات آزمون امروز، ۳۰مرداد در فضای مجازی، از شناسایی تیم‌های منتشرکننده سوالات آزمون امروز خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی سازمان سنجش با بیان این خبر گفت: برخی از این افراد پس از شناسایی دستگیر شده‌اند و بقیه مجرمین نیز به زودی دستگیر می‌شوند.

فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه‌های امنیتی - انتظامی در استان فارس و یکی از استان‌های غربی دوتیم که مشخصا جهت ارسال عکس از سوالات و حوزه‌های امتحانی برنامه ریزی کرده بودند را دستگیر کرده و تحویل مقامات ذی ربط داده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: همچنین طبق بررسی‌های انجام شده، در حوزه‌های برگزاری کنکور امروز در تهران نیز دونفر متخلف شناسایی شده اند که به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های به عمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس، تقلب نیست بلکه القای شبهه در سلامت و امنیت آزمون بوده است.

وی تاکید کرد: سازمان سنجش بر اساس بررسی‌های فنی و دقیق اعلام می‌کند تمامی کلید‌های سئوالات منتشر شده در فضای مجازی تا امروز جعلی و باهدف کلاهبرداری بوده است و هیچ کدام با جواب‌ها و کلید‌های منتشر شده از سوی این سازمان مطابقت ندارد. داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می‌توانند روز دوشنبه کلید‌های منتشر شده در سایت سازمان سنجش را با این کلید‌ها و نوع دفترچه‌ها مقایسه کنند تا کذب بودن آن‌ها برایشان محرز شود.

آزمون امروز برای ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد.


منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->