یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

عملکرد شگفت‌انگیز دیاباته و قائدی در استقلال

  • کد خبر: ۳۹۸۷۶
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
عملکرد شگفت‌انگیز دیاباته و قائدی در استقلال
شیخ دیاباته و مهدی قائدی موفق شدند در لیگ نوزدهم عملکردی درخشان از خود به جای بگذارند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال لیگ نوزدهم را در شرایطی به پایان رساند که دو عنوان با ارزش را صاحب شد. گرچه آبی‌ها نتوانستند به قهرمانی لیگ نوزدهم دست یابند و همچون شش فصل قبل از رسیدن به جام قهرمانی محروم ماندند، اما با به دست آوردند عنوان آقای گلی لیگ برتر و آقای پاس گلی پایان خود را در لیگ نوزدهم شیرین‌تر کردند.
 
شیخ دیاباته که در این بازی به شدت از سوی شهریار مغانلو تهدید می‌شد و حتی در دقایقی به دلیل گلی که مغانلو وارد دروازه سپاهان کرده بود با جدی‌ترین رقیبش مساوی شده بود، اما در نهایت توانست ۲ گل دیگر به ثمر برساند وبا ۱۵ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.
 
مهدی قایدی نیز به طور مشترک با میلاد جهانی، هاقبک خلاق تیم صنعت نفت آبادان به عنوان آقای پاس گل لیگ برتر دست یافت. این دو عنوان نشان می‌دهد که استقلال در لیگ نوزدهم صاحب عالی‌ترین خط آتش بوده و توانسته از حیث گلزنی بهترین تیم لیگ برتر باشد.
 
بدون شک اگر استقلال در فاز دفاعی نیز به مانند خط حمله خود بی نقص عمل می‌کرد می‌توانست قهرمانی لیگ نوزدهم را به چنگ آورد، اما تعلل‌های بیش از حد در خط دفاع سرانجام باعث شد تا استقلال از این خط حمله گلزن و مهار نشدنی سودی در جهت رسیدن به قهرمانی خود در لیگ برتر نبرد و تنها به کفش طلای لیگ برتر برسد که بر پای شیخ دیاباته بسته شد و قایدی نیز به یکی از پاسور‌های لیگ برتر تبدیل شد و در کنار جهانی عنوان آقای پاس گلی را به چنگ آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->