حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

اکبری:بازی کردن در لیگ والیبال پرتغال برایم جالب است

  • کد خبر: ۳۹۸۷۹
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
اکبری:بازی کردن در لیگ والیبال پرتغال برایم جالب است
اکبری نخستین ایرانی شاعل در والیبال پرتغال خواهد بود و معتقد است می‌تواند در این کشور تجربه‌های بسیاری به دست آورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیل اکبری قدرتی زن جوان ارومیه‌ای به تیم والیبال کاستلومایا پورتو پرتغال پیوست؛ کاستلو تیم چهارم لیگ این کشور است. در همین باره روزنامه ورزشی آبولا (Abola) از اکبری گفت و گویی منتشر کرده که سلیا لورنسو خبرنگار پرتغالی که در زمان برگزاری جام ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال پرتغال به اردبیل آمده بود این گفتگو را با او انجام داده است. این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.

والیبال را از کجا و چگونه شروع کردید؟
من در شهری به دنیا آمده ام که از سوی فدراسیون جهانی والیبال شهرعاشقان والیبال وعنوان پایتخت والیبال آسیا را به آن داده اند. در اینجا والیبال تنها یک ورزش نیست بلکه مردمان شهری که من در آن هستم با والیبال زندگی می‌کنند! من هم مثل اکثر مردم شهرم از خردسالی عاشق والیبال بودم و همواره آرزو داشتم در سطح لیگ‌های حرفه‌ای (خارجی) و ملی والیبال بازی کنم واین آرزو از سال ۲۰۱۷ تا کنون به واقعیت تبدیل شده است.

در کدام تیم‌ها سابقه بازی داشتید؟
من در سال ۲۰۱۷ و در سن ۱۶ سالگی اولین تجربه خود را در تیم بزرگسالان شهرداری جوان ارومیه تجربه کردم. در همان سال بلا فاصله بعد از اتمام لیگ به تیم ملی دعوت شدم، بازی کردم و توانستم اولین مدال بین المللی خود را کسب کنم. در سال ۲۰۱۸ و برای دومین سال به تیم دورنای ارومیه پیوستم و در لیگ برتر بزرگسالان ایران بازی کردم. درسال ۲۰۱۹ هم با پیشنهاد تیم شهرداری اراک این تیم را برای بازی کردن انتخاب کردم و بدین ترتیب برای سومین سال پیاپی بود در لیگ ایران بازی می‌کردم که البته به لطف ویروس کویید ۱۹ ناتمام ماند و امسال سال ۲۰۲۰ و در سن ۱۹ سالگی تصمیم گرفتم لیگ‌های خارجی را برای بازی کردن و کسب تجربه‌های جدید انتخاب کنم.

چرا پرتغال را انتخاب کردید؟
لیگ‌ها اروپایی سطح بالایی دارند و من نیز پیشنهاداتی از لیگ‌های ایتالیا، فرانسه، ترکیه و لیگ پرتغال داشتم، ولی با توجه به شرایط به نظرم بازی کردن در این لیگ برایم جالب خواهد بود در لیگ پرتقال تیم‌های مطرحی، چون بنفیکا و اسپرت انگلیش لیسبون و کاستلو دامایا حضور دارند و من برای کسب تجربیات جدید به لیگ این کشور ملحق شدم.

درباره بازی کردن در لیگ پرتغال چه انتظاراتی دارید؟
چون من امسال برای اولین سالی است که تصمیم گرفتم خارج از کشور بازی کنم به نظرم بازی کردن در پرتغال برایم تجربه جالبی خواهد بود و چیز‌های جدیدی یاد خواهم گرفت.

در مورد پرتغال و والیبال آن چه اطلاعاتی دارید؟
به نظر من والیبال پرتغال طی چند سال گذشته رشد و پیشرفت خوبی داشته است من بازی تیم ملی پرتغال را نگاه می‌کردم و شاهد عملکرد بسیار خوبی از تیم پرتغال در لیگ ملت‌های والیبال بودم و این نشان دهنده توجهات و علاقه‌مند بودن به این ورزش در کشور پرتغال است.

نظر شما در مورد تیم ملی پرتغال و بازی آن‌ها چگونه بود؟
تیم ملی پرتغال در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شهر اردبیل ایران ۳ بازی انجام داد و شاهد بازی‌های بسیار خوبی از این تیم بودیم و به خصوص کاپیتان تیم ملی پرتغال یعنی آقای تیاگو خیلی عملکرد خوبی داشتند.

من آن زمان در اردبیل بودم و تجربه فوق العاده‌ای بود والیبال برای شما چه معنایی دارد؟
والیبال ایران در چند سال گذشته نتایج بسیار خوبی را گرفته است و جایگاه خوبی در ایران دارد و همه این‌ها حاصل زحمات و برنامه ریزی و سرمایه گزاری‌های چندین ساله رییس فدراسیون والیبال ایران و زحمات مربیان بادانش و کاربلد و تلاش‌های فراوان بازیکنان بزرگ و مطرحی مثل سعید معروف و میلاد عبادی پوروامیر غفور و محمد موسوی و.. به دست آمده است.
اکبری:بازی کردن در لیگ والیبال پرتغال برایم جالب است
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->