وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

جانشین فرمانده کل سپاه: بعضی گرفتاری‌ها به این دلیل است که پای‌کار نیستیم!

  • کد خبر: ۴۰۰۲۰
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
جانشین فرمانده کل سپاه: بعضی گرفتاری‌ها به این دلیل است که پای‌کار نیستیم!
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۴۱ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی همواره در مبارزه با باطل محک خوردند، زیرا هرگاه لازم بوده وارد صحنه شدند که نمونه بارز آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید به‌ویژه در دفاع مقدس است.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی فدوی صبح شنبه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند در مرکز همایش‌های صدا وسیما، اظهارداشت: امت اسلامی وقتی به تکالیف خود عمل نکرد باعث شد تا جنایتکارانی مثل شمر و ابن زیاد در این جامعه نفوذ پیدا کنند که خیل عظیمی را روز عاشورا در این سرزمین جمع کند و بزرگترین ظلم‌هایی که نمی‌توان تصور کرد را بر سر اهل بیت بیاورند که ذهن ما تاب و توان آن را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه به تشکیل دولت اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی یکی از مراحل تحقق پنج‌گانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که تا این محقق نشود نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی تحقق یابد و منجی عالم ظهور کند.

فدوی با بیان اینکه درباره شهدا روایت‌های بسیاری از معصومین وجود دارد که بهترین آن در ذیل آیه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ است که شیخ طبرسی آن را ذکر کرده، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی همواره در مبارزه با جبهه حق علیه باطل محک خوردند، زیرا هرگاه لازم بوده این عزیزان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند که نمونه بارز آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید به خصوص در دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دولت فقط شامل قوه مجریه نیست بلکه همه قوا را در بر می‌گیرد، گفت: بزرگانی، چون شهید رجایی و بهشتی و دیدن آن‌ها در خطوط مقدم جبهه چیز عادی بود و این نبود که رییس جمهوری در محل خدمتش باشد و رزمندگان جبهه در خط مقدم باشند در خط مقدم بزرگان اجرایی کشور را می‌دیدیم.

فدوی افزود: از اول انقلاب در همه عرصه‌ها، چون دعوا، جنگ و جبهه حق و باطل، پیروزی با انقلاب اسلامی بوده است و دشمنان ۴۱ سال با انقلاب اسلامی در حال جنگ هستند، اما یک پیروزی نداشته‌اند. ما انقلاب اسلامی را نمی‌توانیم با اول انقلاب و حتی ۲ دهه گذشته انقلاب مقایسه کنیم چرا که خیلی نیرومند شدیم.

وی به حضور مدافعان حرم در سوریه اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری آمریکا در قضیه سوریه ایستاد و گفت ما و همه متحدان خواستیم که در سوریه این دولت نباشد نتوانستیم، چرا؟ چون ایران نخواست، چرا ایران توانست این کار را بکند برای این که دلدادگان حق تا پای جان به میدان رفتند و سر عقیده و ایمان خود ماندند و از خداوند متعادل و معصومین تبعیت کردند.

فدوی یادآور شد: در هر عرصه‌ای که تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته، پیروزی متعلق به انقلاب اسلامی بوده است؛ امروز دلدادگان انقلاب اسلامی به چنان پیشرفت‌هایی در حوزه‌هایی، چون دفاعی رسیده اند که وقتی از موشک‌های تولید شده خود استفاده می‌کنند جبهه باطل انتظار آن را ندارد؛ چرا که می‌گویند آن‌ها در تحریم هستند و حتی نمی‌توانند دارو وارد کنند چگونه می‌شود که به این جا رسیده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این ۴۱ سال به برکت وعده‌های خدا و اینکه به تکلیف عمل کردیم نتایجی بهتر از این نمی‌توانستیم برابر جبهه باطل به دست بیاوریم.

فدوی تصریح کرد: بعضی گرفتاری‌ها ما به این دلیل است که به اصطلاح پای‌کار نیستیم. به عنوان مثال هم امام (ره) و هم رهبری گفتند نباید نفت را به صورت خام بفروشیم، ولی طی این مدت، چون پای‌کار انجام این‌کار نرفتیم، این موضوع محقق نشده در واقع اگر سخنان امام (ره) و رهبری محقق می‌شد و می‌توانستیم به قله برسیم، امروز دشمنان این مردم نمی‌توانستند ما را در خیلی از زمینه‌ها به خصوص نفت تحریم کنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->