«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

تولید آی‌فون ۱۲ اپل در هندوستان

  • کد خبر: ۴۰۲۰۹
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
تولید آی‌فون ۱۲ اپل در هندوستان
با فراگیر شدن رویه تولید محصولات مختلف در هندوستان غول تولیدکننده اسمارت‌فون با نام اپل نیز در تدارک تولید بومی گوشی‌های سری آی‌فون ۱۲ در این کشور است.
 به گزارش شهرآرانیوز، آی‌فون ۱۲ هفتمین مدل آی‌فون است که در هندوستان تولید خواهد شد و نارندرا مودی؛ نخست وزیر هند نیز از این بابت احساس خوشنودی نموده است. مدل‌های جدید آی‌فون تولیدی در هندوستان تا اواسط سال آینده آماده عرضه به بازار خواهد بود.

شایان به ذکر است که اپل پیش‌تر مونتاژ گوشی‌های سری آی‌فون ۱۱ در یکی از شعب کمپانی فاکسکان در حومه شهر چنای را آغاز نموده است. همچنین اکنون برای نخستین بار شاهد تولید یک مدل ممتاز در هندوستان هستیم؛ پدیده‌ای که آغازگر پویش تولید محصولات در این کشور خواهد بود. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها تولید آی‌فون SE ۲۰۲۰ در هندوستان نیز تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

تولید گوشی‌های آی‌فون در بنگالورو هندوستان

کمپانی تایوانی تولیدکننده محصولات اپل با نام ویسترون پیش‌تر تولید آزمایشی جدیدترین پروژه آی‌فون توسط خطوط تولید خود در نزدیکی شهر بنگالورو را آغاز نموده است. این پروژه با سرمایه‌گذاری پیشنهادی ۱ میلیارد و ۴۵۰ هزار روپیه عملیاتی شده است. همچنین ویسترون فرآیند استخدام نیرو برای کارخانه جدید خود را آغاز نموده است. در همین راستا کمپانی قصد دارد ۱۰ هزار کارمند را به‌صورت تدریجی استخدام نماید. بر اساس گزارش مخابره شده توسط نشریه Business Standard در حال حاضر حدودا ۱۰۰۰ کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند. با این‌حال تجهیزات تولید کارخانه از ماه اکتبر به‌طور کامل عملیاتی خواهند شد. گسترش حوزه فعالیت ویسترون با هدفگذاری میان‌رده اپل مطابقت دارد. بدین‌ترتیب جدیدترین مدل‌های اسمارت‌فون‌های آینده سریعا به سبد تولیدات کمپانی اضافه خواهند شد.

بر اساس اعلام نشریه مالی به نقل از منابع خبری نزدیک و ناشناس، کارخانه جدید در شهرک نارساپورا در حومه بنگالورو واقع در ایالت کارناتاکا مستقر شده و احتمالا تنها به تولید گوشی‌های آی‌فون ۱۲ خواهد پرداخت؛ در حالی‌که تولید انبوه آی‌فون SE ۲۰۲۰ در کارخانه فعلی واقع در شهر بنگالورو انجام خواهد شد.
 
تولید آی‌فون ۱۲ اپل در هندوستان /آیفون چینی را فراموش کنید

آی‌فون ۱۲ در هندوستان تولید خواهد شد

پیش‌تر شیوع فراگیر بیماری کووید ۱۹ اپل را وادار کرد تا رویداد بزرگ عرضه آی‌فون ۱۲ را چند هفته به تعویق بیندازد. لوکا ماستری؛ مدیر مالی ارشد اپلماه گذشته ضمن یک تماس اعلام کرد: “سال گذشته ما فروش مدل‌های جدید آی‌فون را در اواخر ماه سپتامبر آغاز کردیم. انتظار می‌رود که امسال فرآیند فروش با چند هفته تاخیر آغاز شود. ”

بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که تولید گوشی‌های آی‌فون ۱۲ در هندوستان رویکردی حساب شده در راستای کاهش وابستگی اپل به چین خواهد بود. همچنین این کمپانی قصد دارد تا از مزایای طرح تولید متمرکز بهره‌مند شود. کمپانی تایوانی فاکسکان پیش‌تر مونتاژ گوشی‌های آی‌فون ۷، آی‌فون XR و آی‌فون ۱۱ را در منطقه Sri City واقع در حومه حیدرآباد آغاز کرد.

با وجود آی‌فون ۱۲ اپل احتمالا می‌تواند سریع‌ترین مدل پرچم‌دار آی‌فون را به‌صورت بومی در هندوستان مونتاژ نماید. اپل هنوز از گوشی‌های جدید سری آی‌فون ۱۲ رونمایی نکرده است و با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا این رویداد با تاخیر چند هفته‌ای انجام خواهد شد. با این‌حال بر اساس اخبار مخابره شده رویداد عرضه آی‌فون ۱۲ در روز ۱۲ اکتبر برگزار خواهد شد. همچنین فروش گران‌ترین مدل آی‌فون با نام آی‌فون ۱۲ پرو در ماه نوامبر آغاز می‌شود.

منبع:Gizchina
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->