ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

زیان‌دیدگان حوزه گردشگری برای تسهیلات جبرانی کرونا ثبت‌نام کنند

  • کد خبر: ۴۰۲۷۱
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
زیان‌دیدگان حوزه گردشگری برای تسهیلات جبرانی کرونا ثبت‌نام کنند
واحد‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی مشمول تسهیلات جبرانی خسارت‌های ناشی از بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، برای بهره‌گیری هرچه زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این خبر افزود: به همین منظور "کارگروه بررسی پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا" مهلت ثبت‌نام در "سامانه کارا" را برای دریافت این تسهیلات ۱۵شهریور ماه جاری اعلام کرده بود.

یوسف بیدخوری ادامه داد: این مهلت برای واحد‌های فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی مشمول که دارای "کد بیمه" هستند و همچنین واحد‌های غیربیمه‌ای تا پایان شهریور ماه جاری تمدید شده است.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی همچنین گفت: کارگروه بررسی پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا به ریاست دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری پیرو تلاش‌های معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و درخواست‌های مکرر ادارات کل استانی این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: این کارگروه در خصوص تمدید دوره تنفس امهال تسهیلات بانکی پرداختی به واحد‌های زیاندیه از کرونا در حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ تصمیم‌گیری کرده که شرح جزییات آن به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیدخوری ادامه داد: بر اساس مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته از مسوول پایگاه اینترنتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از امروز سوم شهریور ماه اسامی افراد غیربیمه‌ای (همه دستگاه‌های اجرایی) در "سامانه کارا" منتشر شده است.

وی گفت: به این ترتیب واحد‌ها و افرادی هم که تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، هم‌اینک در قالب دوره زمانی اعلام شده قادر هستند تا در "سامانه کارا" ثبت‌نام کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: به ازای هر فرد شاغل بیمه شده در تاسیسات گردشگری ۱۶۰ میلیون ریال و به ازای افراد شاغل بیمه نشده در تاسیسات گردشگری ۶۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد به تاسیسات گردشگری متضرر از شیوع ویروس کرونا پرداخت می‌شود.

خراسان رضوی با فعالیت افزون بر دو هزار و ۵۰۰ واحد تاسیسات گردشگری در سطح استان، رتبه نخست این حوزه را در میان استان‌های کشور دارد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->