زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید
سرخط خبرها

تیم‌های مراقبت بهداشتی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مستقر شدند

  • کد خبر: ۴۰۳۰
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
تیم‌های مراقبت بهداشتی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مستقر شدند
برنامه مراقبت های بهداشتی حجاج در فرودگاه شهید هاشمی نژاد تا ۱۷شهریور ادامه خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از صداو سیما، مدیر پیشگیری از بیماریهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی گروه های مراقبت بهداشتی شامل یک پزشک و 4 کارشناس آموزش دیده برای تب سنجی و مراقبت های سندرمیک شامل مراقبتهای بیماریهای تنفسی و گوارشی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مستقر شده اند.

دکتر صادقی افزود: برخی از بیماری های تنفسی چند روز پس از ابتلا به بیماری علائم خود را نشان می دهد، بنابراین حاجیان باید از روبوسی کردن با اقوام و نزدیکان تا چند روز خودداری کنند.

مدیر پیشگیری از بیماریهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: حاجیانی که در کشور عربستان مبتلا به تب می شوند باید حتما پزشک کاروان را در جریان شرایط جسمی خود قرار دهند تا در صورت ادامه دار بودن این اتفاق ، فرد تحت مراقبت و بررسی مراکز بهداشتی و درمانی قرار گیرد.

 صادقی افزود: برخی از بیماریهای تنفسی، گوارشی و یا زئونوز در عربستان سعودی و بین ملیت هایی که برای سفر حج به این کشور آمدند شیوع بیشتری دارد، بنابراین برای مراقبت از ورود حاجیانی که دچار این بیماری شدند پایگاه مراقبت مرز هوایی فعال است و در صورت وجود موارد مشکوک اقدامات لازم برای درمان انجام می شود.

وی تاکید کرد:مردم در استقبال از حاجیان از ذبح دام به صورت خودسرانه و در خانه و یا محله به شدت پرهیز  کنند زیرا احتمال ابتلا به برخی بیماریها همچون تب کریمه کنگو وجود دارد که می تواند سلامت فرد یا افرادی را به مخاطره بیاندازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->