جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۴۰۳۲۰
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» مجازی برگزار می‌شود
دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز -آئین افتتاحیه و دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز از تاریخ ۴ تا ۱۳ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله از طریق فراخوان عمومی، عکس‌های منتخب یک ساله‌ عکاسان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور را گردآوری کرده و پس از انتخاب برترین‌ها توسط هیات داوران، عکس‌های منتخب به صورت نمایشگاهی در معرض دید همگان قرار می‌گرفت.

 

امسال اما با شرایط شیوع ویروس کرونا و درگیری همه‌ استان‌ها با این ویروس و قرار گرفتن بیش از ۱۶ استان از جمله تهران در وضعیت قرمز، این نمایشگاه به صورت مجازی و آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام سایت «دوربین.نت» @doorbinet ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه سال جاری با حضور برخی از عکاسان حاضر در نمایشگاه، گالری افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

احسان رافتی داریان مدیر سایت «دوربین.نت» درباره آثار آماده شده جهت نمایش گفت: در این دوره حدود ۸۰۰ عکاس حضور داشتند که در نهایت ۲۲۱ فریم عکس، توسط ۸ تیم هیأت انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست‌ها و ویراستارهای عکس، برگزیده و انتخاب شد و در این نمایشگاه ۲۲۱ فریم عکس منتخب سال ۹۸ از ۲۲۱ عکاس به نمایش در می‌آید.

 

دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» از ۴ تا ۱۳ شهریورماه ۹۹ برگزار خواهد شد و پس از آن نیز گالری مجازی «دوربین.نت» به صورت دائم با برگزاری نمایشگاهای مختلف عکس به کار خود ادامه خواهد داد.

علاقه مندان می‌توانند برای تماشای عکس‌ها به گالری مجازی دوربین. نت مراجعه کنند و اسامی شرکت کنندگان نیز در اینجا قابل مشاهده است.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->