سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزییات وام ۵ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان

  • کد خبر: ۴۰۴۸۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
جزییات وام ۵ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان
وام قرض الحسنه ۵ میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان اعطا می شود
به گزارش شهرآرانیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبیین برخی اقدامات وزارت رفاه در هفته دولت گفت: در دوران کرونا قریب به ۴۰ هزار نفر در ۸۰ مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری بودند و بالغ بر ۹۰ درصدشان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

محمد شریعتمداری بعدازظهر امروز با حضور در رادیو گفتگو به مناسبت هفته دولت، به تشریح مهمترین برنامه‌ها و اقدامات این وزارتخانه پرداخت و با بیان اینکه از آخرین ماه سال گذشته با کرونا و مشکلات ناشی از آن مواجه شدیم اظهار کرد: تلاش کردیم با امکاناتی که در اختیار داریم هم به صورت مستقیم در امر تولید دارو و سایر نیازمندی‌های بیماران کمک کنیم، از سوی دیگر نیز در درمان بیماران به صورت سرپایی و بستری گام‌های موثری در بخش درمان تامین اجتماعی برداشته شد.

وی افزود: قریب به ۴۰ هزار نفر در ۸۰ مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری بودند و بالغ بر ۹۰ درصدشان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

وزیر رفاه با بیان اینکه در تولید و تامین مواد اولیه دارویی که فشار‌های حوزه درمان را کم می‌کرد گام‌های خوبی برداشته شد گفت: سایر سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه نیز برنامه‌هایی در این زمینه داشتند. سازمان تامین اجتماعی شهدایی را در راه سلامت تقدیم کرد.

شریعتمداری ادامه داد: اقدامات این وزارتخانه به علت گستردگی و تنوع واحد‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وسیع است، ولی شاید مهمترین اقدامی که در ماه‌های گذشته صورت گرفت همسان سازی حقوق بازنشستگان بود.

وی با اشاره به اجرای متناسب سازی برای ۳.۵ میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: اوایل مردادماه اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان تامین شد که نیمی از آن برای امسال و نیم دیگر برای سال آینده صرف متناسب سازی می‌شود.

وزیر رفاه ادامه داد: در صندوق بازنشستگی کشوری نیز همترازی حقوق در حال انجام است تا حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلین برسد. بالغ بر ۸۰ درصد حقوق بازنشستگان را در سطوح متفاوت افزایش خواهد داد.

وی در ادامه گفت: برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران نیز با همه مشکلات نظام کارفرمایی کشور، محدودیت بازار و منابع و تعطیلی بنگاه‌ها تلاش شد که دریافتی کارگران معادل با نرخ تورم افزایش داده شود و آخرین اقدام هم افزایش ۳۰۰ تومانی حق مسکن بود که به تصویب رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت قرض الحسنه به بازنشستگان از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال قبل به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد در سال جاری افزایش پیدا کرد، افزود: بازنشستگان می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان و بدون ضامن از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شوند.
 
ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->