نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

«نه» یحیی گل محمدی به پیشنهاد ۱۰ میلیارد‌تومانی سپاهان

  • کد خبر: ۴۰۶۸۶
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
«نه» یحیی گل محمدی به پیشنهاد ۱۰ میلیارد‌تومانی سپاهان
باشگاه سپاهان برای اینکه یحیی را راضی به حضور در ترکیب سپاهان کند، یک پیشنهاد مالی جذاب به او داده است؛ یک روز پیش از شهرآورد، ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل. باشگاه پرسپولیس خیلی زود این خبر را تکذیب و اعلام کرد یحیی قرارداد دارد و نمی‌تواند اردوی تیم را ترک کند.
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر و همچنین جام حذفی را از دست داده و در‌نهایت این‌ها منجر به حضور‌نداشتن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده شده است و پس از این اتفاق، مدیران تیم خیلی سریع یارگیری را آغاز کرده‌اند تا تماشاگران تیم کمتر به ناکامی سپاهان فکر کنند! ابتدا محمد‌رضا ساکت به‌عنوان مدیر‌عامل تیم معرفی شد و به‌دنبال آن باشگاه از حضور دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب تیم خبر داد. این خبر برای خیلی‌ها شوک‌آور بود؛ به‌این خاطر که صحبت از حضور این بازیکن در تیم یحیی گل‌محمدی بود.
 
باشگاه برای اینکه یحیی را راضی به حضور در ترکیب سپاهان کند، یک پیشنهاد مالی جذاب به او داده است؛ یک روز پیش از شهرآورد، ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل. باشگاه پرسپولیس خیلی زود این خبر را تکذیب و اعلام کرد یحیی قرارداد دارد و نمی‌تواند اردوی تیم را ترک کند. حق با باشگاه پرسپولیس است. این باشگاه برای در‌اختیار‌گرفتن یحیی، مبلغ کلانی را به باشگاه شهر‌خودرو داده و طبیعی است که همچنان در‌پی حفظ این مربی باشد.


سرنوشت نیمکت سپاهان چه می‌شود؟

این سؤال خیلی از اهالی فوتبال است. اگر حضور مربی خارجی جدید در تیم‌های لیگ‌برتری منع نمی‌شد، هیچ بعید نبود سپاهان یک مربی خارجی را به خدمت می‌گرفت. بعد از خداحافظی امیر قلعه‌نویی، باشگاه به‌دنبال برانکو، سرمربی تیم ملی عمان، بود و حتی حاضر شده بود غرامت قرارداد او را به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کند. اما یک مصوبه مسیر انتخاب مربی سپاهان را تغییر داد. با توجه به منتفی‌شدن حضور برانکو و یحیی گل‌محمدی در نصف جهان حالا یک گزینه برای سپاهان باقی می‌ماند؛ محرم نویدکیا، مربی‌ای که تماشاگران تیم سپاهان در اعتراض به عملکرد امیر قلعه‌نویی او را صدا زدند.
 
اما محرم بر‌خلاف تصور خیلی راغب به حضور در تیم سپاهان دست‌کم در این برهه از زمان نیست. او بر این عقیده است که تنها یک پوئن برای حضور در سپاهان دارد و باید از این پوئن به‌خوبی محافظت کند. به نظر می‌رسد محرم منتظر است تیم بازی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا هم پشت‌سر بگذارد و بعد هدایت سپاهان را برعهده بگیرد. در چنین شرایطی قابل پیش‌بینی است در روز‌های آتی همچنان هدایت تیم بر‌عهده تکسیرا باشد؛ مربی‌ای که برخی بازیکنان سپاهان موافق ادامه حضورش در کادر فنی تیم سپاهان هستند، از‌جمله سروش رفیعی. تصمیمی که محرم نویدکیا برای این مقطع زمانی گرفته، طبیعی است؛ به‌این‌خاطر که او فرصت زیادی برای ایجاد تحول در تیم ندارد. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و در سال‌های اخیر تیم‌های ایرانی کمتر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفته‌اند. تنها‌نتایج خوب، نایب‌قهرمانی تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و در ادامه پرسپولیس بوده است.
 
ناکامی به‌همراه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا موجب می‌شود محرم فصل را با تلخ‌کامی در لیگ برتر آغاز کند؛ به‌ویژه که بلافاصله بعد از پایان بازی‌های لیگ قهرمانان تیم‌ها باید برای بازی در لیگ برتر آماده شوند؛ و شاید محمود فکری یکی از گزینه‌هایی که به نظر می‌رسد صحبت از حضورش در تیم سپاهان جدی است، محمود فکری است؛ کاپیتان اسبق استقلال که در اولین فصل حضور در لیگ برتر نتایج خوبی به‌همراه نساجی گرفت. یکی از نتایج خوب سپاهان به‌همراه محمود فکری، شکست سپاهان در اصفهان بوده است. البته محمود فکری یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد و در‌صورتی می‌تواند این تیم را رها کند که به باشگاه نساجی غرامت بدهد.
 
در‌صورتی‌که اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به این جمع‌بندی برسند که محمود فکری را به خدمت بگیرند، به نظر می‌رسد این باشگاه توانمندی پرداخت غرامت قرارداد محمود فکری با تیم نساجی را داشته باشد. اما به نظر می‌رسد تماشاگران تیم سپاهان بیشتر راضی به حضور محرم نوید‌کیا در رأس کادر فنی تیم سپاهان هستند تا محمود فکری. مذاکره با برانکو و در ادامه یحیی گل‌محمدی به این خاطر بود که تماشاگران تیم سپاهان متوجه شوند باشگاه همه تلاش‌های خود را برای در‌اختیار‌گرفتن بهترین مربی به کار گرفته است؛ با‌این‌حال پیش‌بینی می‌شود در‌نهایت هدایت تیم به محرم نوید‌کیا محول شود و و یکی از پیش‌بینی‌ها این است که تکسیرا دستیار این مربی جوان شود.
 
این زوج‌سازی درحالی‌که برانکو و یحیی گل‌محمدی راضی به حضور در اصفهان نشده‌اند، شاید بهترین راهکار برای نجات سپاهان باشد. البته حضور برانکو در سپاهان بیشتر به این خاطر منتفی شد که حضور مربی خارجی در لیگ برتر منع شده است. با راهی که سپاهان در فصل نقل‌و‌انتقالات در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد خیلی زود دوست دارد به روز‌های خوب گذشته برگردد. سپاهان در گذشته روز‌های خوبی را به همراه محمدرضا ساکت تجربه کرد؛ مدیری که بعد از ۹ سال به سپاهان بازگشت و البته در گذشته افتخارات متعددی را برای سپاهان به ارمغان آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->