بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
سرخط خبرها

اعضای کمیسیون مشترک برجام موضوعات زیادی برای گفت‌وگو دارند

  • کد خبر: ۴۱۰۱۰
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
اعضای کمیسیون مشترک برجام موضوعات زیادی برای گفت‌وگو دارند
نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در پیامی توییتری به برگزاری نشست‌های مقدماتی جلسه کمیسیون مشترک برجام اشاره کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در صفحه توییترش نوشت: دیدار‌های مقدماتی امروز در وین درباره جلسه کمیسیون مشترک برجام در سطح مدیران سیاسی در اول سپتامبر (فردا ۱۱ شهریور) برگزار می‌شوند. اعضای کمیسیون مشترک برجام موضوعات زیادی برای گفتگو دارند.

نشست مشترک برجام قرار است فردا در وین و با ریاست هلگا اشمید مدیرکل سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا و معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شود.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین نیز امروز از ورود معاون سیاسی وزارت امور خارجه به وین، به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد.

وی افزود: دکتر عراقچی در روز دوشنبه، با برخی روسای هیات‌های شرکت کننده در نشست، دیدار‌های دوجانبه خواهد داشت. همچنین، در این روز نشست‌های کارشناسی اعضای برجام نیز برگزار خواهد شد.

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: نشست کمیسیون مشترک نیز در روز سه شنبه برگزار می‌شود و دیدار‌های دوجانبه رییس هیات ایرانی با هیات‌های دیگر، در این روز نیز ادامه خواهد یافت.

غریب آبادی اظهار کرد: دکتر عراقچی در این سفر با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و وزیر امور خارجه اتریش نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->