نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

پیام نیازمند: اوج بدشانسی سپاهان، ۲ بازی با استقلال بود

  • کد خبر: ۴۱۱۴۰
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
پیام نیازمند: اوج بدشانسی سپاهان، ۲ بازی با استقلال بود
بدون‌شک پیام نیازمند دروازه‌بان جوان طلایی‌پوشان اصفهان، یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر سال گذشته بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پیام نیازمند که حالا از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بیرانوند یاد می‌شود، روز گذشته درباره آخرین وضعیت خودش و سپاهان صحبت‌هایی خواندنی را با خبرگزاری فارس انجام داد که در ادامه باهم مرور می‌کنیم.


به آنچه لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم

در شروع برای خودم متفاوت بود؛ چون هوادار داشتیم. من از آکادمی در پیکان بودم. ۱۰ سال در باشگاهی بودم که هوادار ندارد. به‌همین‌خاطر ابتدای کار برایم خیلی متفاوت بود، اما رفته‌رفته وضعیت خیلی بهتر شد و توانستم با هواداران و مردم اصفهان ارتباط برقرار کنم. خیلی برایم خوب بود. از لحاظ فردی ۲ فصل خیلی خوب را در سپاهان داشتم، اما به نظرم از لحاظ تیمی می‌توانست خیلی بهتر باشد. به آنچه لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم. امیدوارم در آینده اتفاقات خیلی خوب و بهتری بیفتد.


قلعه‌نویی بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربی ایران است

تا‌جایی‌که می‌دانم، آقای قلعه‌نویی فعلا باید استراحت کند تا سلامتی کامل را به دست بیاورد و این موضوع به نفع اوست. من هم برایش آرزوی سلامتی و تندرستی و شادابی دارم. بازیکن ثابتِ قلعه‌نویی‌بودن، برایم واقعا یک افتخار بود. همه تلاشم از روز اول ورود به سپاهان، این بود که جواب این اعتماد را به بهترین شکل بدهم تا از تصمیمی که درمورد من گرفته است، پشیمان نشود. کار‌کردن با او واقعا باعث افتخارم بود. واقعا نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. او بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربی ایران است. ان‌شاءا... روزی او را دوباره سلامت ببینم. واقعا اگر دوباره با او کار کنم، باز هم باعث افتخارم است.


حق دارند از تیم انتقاد کنند

به نظرم کسانی که از کادر فنی انتقاد می‌کنند، حق دارند. وقتی تیم نتیجه نگیرد، اولین کسی که از طرف مردم و هواداران سیبل انتقاد‌ها می‌شود، کادر فنی است. در رأس کادر فنی هم امیر قلعه‌نویی بود و طبیعی بود که از او انتقاد کنند؛ اما نتایجی که رقم خورد، به پای همه تیم است. اگر در برد‌ها همه ارکان تیم نقش دارند و شریک هستند، قطعا در باخت هم همین‌طور است. این‌طور نبود که فقط قلعه‌نویی مورد انتقاد باشد. دلایل خیلی زیادی هم به‌خاطر نتیجه‌نگرفتن تیم در نیم‌فصل دوم وجود داشت. تمام بازیکنان و مدیریت باشگاه، همه و همه در این نتیجه‌نگرفتن سهیم هستند و هیچ کس نمی‌تواند بگوید من مقصر نیستم. به نظرم باید صبر کنیم زمان بگذرد تا خیلی از مسائل روشن شود؛ ولی به هرحال این انتقاد‌ها طبیعی است.


در بدترین حالت هم فکر نمی‌کردیم پنجم شویم

در ابتدای فصل فکر می‌کردیم فصل برای ما حداقل با یک جام تمام می‌شود. در بدبینانه‌ترین حالت ممکن هم فکر نمی‌کردیم لیگ را با رده پنجم و بدون کسب سهمیه تمام کنیم. واقعا نمی‌دانم نیم‌فصل دوم چه اتفاقاتی افتاد؛ حتی قبل از بازی با پرسپولیس هم در دو‌سه بازی خیلی بد نتیجه گرفتیم. بعد از آن بازی (پرسپولیس) هم شرایط بدتر شد. نتیجه‌گرفتنمان در نیم‌فصل دوم واقعا فاجعه بود. تیم ما در پانزده هفته اول صدرنشین بود و قهرمان نیم‌فصل شد؛ اما ناگهان چنین‌اتفاقاتی برایش افتاد. بدشانسی و سوت‌های بد و همچنین عملکرد داوری در ۲ بازی با استقلال که روی سرنوشت همه خیلی تأثیرگذار بود، مزید‌بر‌علت شد که این فصل به‌این‌صورت با تلخی به پایان برسد.


در بازی با استقلال از نظر فنی تعریفی نداشتیم

در بازی با استقلال همه دیدند در آن ۲ بازی داوری به ما ضربه زد و از‌این‌لحاظ خیلی لطمه خوردیم؛ ولی عملکرد خودمان هم از نظر فنی تعریفی نداشت. باید خیلی بهتر از این بهتر بازی می‌کردیم، اما متأسفانه نشد. اوج بدشانسی و نتیجه‌نگرفتن تیم مربوط به ۲ بازی با استقلال می‌شود. وی در ادامه افزود: به نظرم خطرناک‌ترین مهاجم لیگ، دیاباته است؛ چون هم روی زمین و هم روی هوا خیلی خوب کار می‌کند.


در آینده بهترین اتفاق برایم رقم خواهد خورد

به‌خاطر وقفه در بازی‌ها و آمدن ویروس کرونا، زمان خیلی زیادی را از دست دادم؛ یعنی اگر قرار بود انتقالم به اروپا انجام شود، باید در حالت طبیعی و عادی کار جلو می‌رفت، اما متأسفانه همه‌چیز به هم گره خورد و با آمدن کرونا پیچیده شد. هم بازی‌هایمان دچار تأخیر زیاد شد، هم زمان نقل‌و‌انتقالات اروپا عوض شد و با آن بندی که در قرارداد من بود، همخوانی نداشت. این مسئله خیلی من را اذیت کرد، اما هنوز همه‌چیز تمام نشده و ان‌شاءا... در آینده بهترین اتفاق ممکن می‌افتد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->