آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند

  • کد خبر: ۴۱۴۷۴
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند
رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تخلف این افراد دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی افشار با اعلام اینکه ۳ مدیر متخلف مدرسه در این استان با صدور حکم هیئت تخلفات کارکنان آموزش و پرورش لغو و برکنار شدند ،بیان کرد: مدیران متخلف پس طی مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی، به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش معرفی شده بودند.

وی به اجرای ۲۷۳۶ بازدید نظارتی از مدارس خراسان رضوی از آغاز کار ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید اشاره و بیان کرد: در این مدت تاکنون ۱۲ مدیر متخلف مدارس در سطح این استان تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: ۶ مدیر مدرسه متخلف دیگر نیز به اتهام دریافت غیرمجاز وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان جهت بررسی عملکردشان و صدور حکم لازم معرفی شده‌اند.

وی گفت: والدین دانش‌آموزان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام مدرسه، نخست شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۱۱ هزار و ۴۵۳ مدرسه شامل ۵۵ هزار و ۲۳۰ باب کلاس درس دارد.

۱۰ درصد از دانش‌آموزان خراسان رضوی شامل ۱۰۸ هزار و ۳۰۹ نفر در قالب ۵۴۸۰ باب کلاس در هزار و ۶۱۳ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->