تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

رقابت تیم‌های های لیگ برتر بسکتبال یک هفته درمیان در تهران

  • کد خبر: ۴۱۵۰۲
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رقابت تیم‌های های لیگ برتر بسکتبال یک هفته درمیان در تهران
لیگ برتر بسکتبال قرار است به صورت متمرکز در تهران برگزار شود و اگر شیوع ویروس کرونا تا پایان دور رفت کنترل شد، تیم‌ها می‌توانند دور برگشت در شهر‌های خود میزبان باشند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از نشست دیروز فدراسیون با نمایندگان تیم‌های لیگ برتر بسکتبال قرار است مسئولان فدراسیون بسکتبال بعد از جمع‌آوری صحبت‌ها، آیین‌نامۀ مسابقات را تنظیم کنند.
این طور که مشخص است مسابقات در دو گروه ۸ تیمی بر اساس رتبه‌بندی پارسال لیگ برتر و سپس تقسیم لیگ یکی‌ها در دو گروه برگزار خواهد شد.
گروه A
شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، شهرداری قزوین، شهرکرد، کردستان و مس رفسنجان.
گروه B
شیمیدرقم، مهرام، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، کاله مازندران (جوانان ۲۰۲۰)، آینده سازان و خانۀ بسکتبال جهرم.
مسابقات دوشنبه و سه شنبه، و پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد. قرار است هر گروه یک هفته در میان رقابت‌های خود را در تهران برگزار کنند و یک هفته به استراحت بروند یعنی یک هفته تیم های گروه A بازی خواهند کرد و هفته بعد تیم های گروه B به رقابت خواهند پرداخت.
از قرار معلوم ستاد مبارزه با کرونا هم اعلام کرده که در تهران تنها می توان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و برای همین هم تهران به عنوان میزبان مسابقات معرفی شده است البته گفته شده اگر شیوع ویروس کرونا تا پایان دور رفت کنترل شود، تیم‌ها می‌توانند دور برگشت در شهر‌های خود میزبان باشند. با توجه به همه‌گیری کرونا در مورد پلی‌آف بعد از معرفی ۸ تیم نهایی تصمیم‌گیری می‌شود.
رقابت های لیگ برتر از 15 ابان ماه استارت خواهد خورد و بازیکنان و دیگر عوامل هم ۴۸ ساعت پیش از هر بازی باید تست PCR بدهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->