نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رستوران‌داری علی دایی در روما سنتر به ‌جای مربیگری

  • کد خبر: ۴۱۷۶۳
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
رستوران‌داری علی دایی در روما سنتر به ‌جای مربیگری
علی دایی در فصل ۹۹-۴۰۰ هم انگار جایی در فوتبال ایران ندارد
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ پازل‌های مربیگری تیم‌های لیگ‌برتری یکی‌یکی در حال پر‌شدن است و به نظر می‌رسد جایی برای علی دایی نیست! تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی اعلام کرده به قرارداد خود با ساکت الهامی پایبند خواهد بود و با این مربی برای حضور در فصل جدید بازی‌ها و همچنین لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود.
 
تراکتور در سال‌های اخیر برای مربیان خارجی میلیون‌ها دلار هزینه کرد، اما درحالی‌که قرارداد ساکت الهامی تنها چندصدمیلیون تومان بود، با این مربی قهرمانی جام حذفی و آسیایی شد. پیش از حضور تراکتور در بازی نهایی جام حذفی رسانه‌ها خبر از حضور علی دایی در تیم تراکتور دادند. خیلی‌ها می‌گویند انتشار این خبر به این خاطر بود که تیم برای قهرمانی در جام حذفی ترغیب شود؛ همچنین ساکت الهامی که در‌نهایت هم این اتفاق رخ داد. در چنین‌شرایطی تعویض ساکت الهامی که یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد، یک رفتار حرفه‌ای از‌سوی باشگاه نخواهد بود؛ البته علی دایی هم در‌این‌باره اظهار‌نظر کرده است.
 
او با تشکر از تیم تراکتور که خواهان در‌اختیار گرفتن او بود، گفت نمی‌تواند در تیم‌های شهرستانی مربیگری کند و تنها در‌صورتی به مربیگری برمی‌گردد که از یکی از تیم‌های تهرانی پیشنهاد دریافت کند. در ماه‌های اخیر گل‌گهر سیرجان که به‌تازگی امیر قلعه‌نویی را به خدمت گرفته، برای عقد قرارداد با علی دایی راغب بود که آقای گل فوتبال جهان اعلام کرد تنها در تهران مربیگری خواهد کرد. یکی‌دو تیم شهرستانی دیگر هم به علی دایی پیشنهاد دادند، از‌جمله شهر‌خودرو؛ اما پاسخ علی دایی به این تیم‌ها مشابه بود.

علی دایی که فصل گذشته یکی از غایبان اصلی لیگ برتر بود، به نظر می‌رسد در فصل پیش‌رو هم روی نیمکت لیگ برتر نخواهد نشست و شاید به این نتیجه رسیده به‌جای مربیگری، در روما‌سنتر به‌همراه همسرش رستوران‌داری کند.

تنها تیم‌های پیکان و سایپا برای حضور دوباره علی دایی باقی می‌ماند. پیکان در دور برگشت لیگ برتر به‌ویژه پس از کرونا ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بود و خوب هم نتیجه گرفت. از‌این‌رو مدیران باشگاه بیشتر تمایل به تمدید قرارداد عبدا... ویسی دارند. عبدا... ویسی گفته بود گزینه اول، دوم و سوم او پیکان است؛ اما سایپا خیلی از عملکرد ابراهیم صادقی راضی به نظر نمی‌رسد و شاید شاهد تغییر در کادر فنی این تیم باشیم. در‌صورتی‌که حبیب کاشانی به‌عنوان مدیر‌عامل باقی می‌ماند، علی دایی شانس بازگشت به سایپا را داشت. حبیب کاشانی در برهه‌ای که مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس شده بود، با برکناری کرانچار، علی دایی را سرمربی تیم کرد؛ اما حالا که حبیب کاشانی از سایپا رفته است، علی دایی شانسی برای بازگشت به جمع نارنجی‌پوشان ندارد. البته حبیب کاشانی برای انتخاب مربی روی علیرضا منصوریان و حمید استیلی هم نظر داشت و علی دایی یکی از گزینه‌ها بود.

دیگر‌تیم‌های تهرانی، آبی‌و‌قرمز هستند. حضور علی دایی در استقلال که شدنی نیست و پرسپولیس هم با یحیی گل‌محمدی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد این فصل هم علی دایی باید استراحت کند. او در روز‌های اخیر بار‌ها در رستورانش در روما‌سنتر و به‌همراه همسرش دیده شده و حتی میزبان چهره‌های سرشناسی همچون محمدرضا گلزار هم بوده است. به نظر می‌رسد او با واقعیت کنار آمده که فعلا شانسی برای مربیگری در تیم‌های تهرانی نخواهد داشت و به همین‌خاطر با رستوران‌داری خود را سر‌گرم می‌کند.

جالب اینکه چهره‌های سرشناس فوتبال که این‌روز‌ها خواهان دیدن علی دایی هستند، برای دیدار با او به رستوران سرباز روما‌سنتر می‌روند. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان نساجی، یکی از کسانی بود که برای دیدار با علی دایی به رستوران او رفت. بدون‌شک غیب علی دایی در فصل جدید لیگ برتر شائبه محرومیت علی دایی را دوباره بر سر زبان‌ها خواهد انداخت؛ شایعه‌ای که از مصاحبه علی دایی علیه مدیر وقت باشگاه سایپا آغاز شد.
 
علی دایی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در واکنش به این سؤال که آیا دستوری از بالا آمده تا علی دایی در لیگ برتر مربیگری نکند! گفت: خدا را شکر. چنین مسائلی بعید نیست و شاید هم این مسائل خیلی محتمل باشد، اما من مگر وابسته به فوتبال هستم که بخواهم ناراحت شوم؟ من همیشه حرف حق را می‌زنم و تا آخرش هم پای حرفم هستم. به‌هر‌حال این خبر که عنوان شده، شایعه‌ای است که شاید حقیقت داشته باشد. پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق رخ بدهد.

آیا فقط به خاطر یک مصاحبه؟ علی دایی در پاسخ به این سؤال می‌گوید: بحث مصاحبه نیست. خیلی وقت است که تمام هم‌وغم خود را گذاشته‌اند که امثال من را بین مردم، بد و خراب کنند که البته خدا را‌شکر عزت و ذلت را خدا می‌دهد و به هدفشان نمی‌رسند. من اسمی نمی‌برم و کاری به کسی ندارم. همیشه کار خودم را کرده‌ام و همیشه حرف خودم را زده‌ام؛ حرفی که در آینده همه به آن پی می‌برند و می‌فهمند چه گفته‌ام.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->