آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

بازگشایی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا

  • کد خبر: ۴۱۸۳۲
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
بازگشایی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی بعد از تعطیلی یک‌ماهه به دنبال دومین پیک کرونا، ارائه خدمات حضوری خود را با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا و همچنین با شرایط جدید حضور و استفاده مراجعان، از سر گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در سطح استان خراسان رضوی که به علت وضعیت قرمز کرونایی از ۱۵ مردادماه با ابلاغ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونای آستان قدس رضوی تعطیل اعلام شده بود، از امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹، فعالیت حضوری خود را از سر گرفتند.


حسین خسروی در خصوص ساعات ارائه خدمات، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی آستان قدس در بخش‌های تالار محققان، امانت و کتابخانه تخصصی اهل‌البیت (ع) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و در سایر بخش‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ به ارائه خدمات به مراجعان می‌پردازد.


وی افزود: کتابخانه‌های وابسته در مشهد نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و کتابخانه‌های وابسته در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ارائه خدمات دارند که در صورت استقبال و درخواست مراجعان شهرستان‌ها، این ساعت قابل افزایش است.


خسروی با اشاره بر ملزوم بودن مراجعان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، بر عدم همراه داشتن لوازمی، چون کتاب شخصی، تبلت، لپ تاپ، کیف، کوله پشتی در فضای کتابخانه تأکید کرد.


معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، سالمندان و افراد مبتلابه بیماری‌های زمینه‌ای را از حضور در فضای کتابخانه منع کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم این افراد از طریق درگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس به آدرس digital.aqr.ir از خدمات بهره‌مند شوند.


وی همچنین از تعطیلی کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و فعالیت‌های عمومی حضوری تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها تا حد امکان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.


خسروی همچنین خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی اعضا، همه منابع برگشتی حداقل به مدت یک هفته قرنطینه شده و از امانت مجدد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->