بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
سرخط خبرها

استقلال به‌دنبال اعاده‌حیثیت

  • کد خبر: ۴۱۹۹
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
استقلال به‌دنبال اعاده‌حیثیت
اولین بازی رسمی‌استراماچونی در ورزشگاه آزادی

هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌های امروز، شاگردان استراماچونی بعد از شکست هفته اول مقابل ماشین‌سازی، این‌بار در خانه میزبان فولادی‌ها خواهند بود و در اصفهان هم شاگردان امیر قلعه‌نویی به‌دنبال تکرار پیروزی پرگل هفته اولشان این‌بار مقابل ماشین‌سازی هستند. در مشهد نماینده روپا و سرحال این شهر باید از شاهین بوشهر پذیرایی کند. در آخرین بازی امروز هم 2 تیم صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

 

نکونام به استقلال رسید
2 تیم ناکام هفته نخست از ساعت19 امروز در ورزشگاه آزادی و به قضاوت علیرضا فغانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. استقلال در دیدار نخست لیگ، ناباورانه مغلوب ماشین‌سازی شد و فولاد در خانه درحالی‌که چهره تیم بازنده را نداشت، از صنعت‌نفت شکست خورد. در تاریخ لیگ برتر، فولاد خوزستان برابر هیچ‌تیمی‌ به اندازه استقلال شکست نخورده و 16 بار مغلوب این تیم شده است. این آمار در فصول اخیر به نفع استقلال سنگین‌تر شده است و آبی‌پوشان در 8 تقابل اخیر برابر این تیم خوزستانی شکستی نداشته‌اند و از آخرین پیروزی فولاد 1609 روز می‌گذرد. استقلال در 4 فصل گذشته در دیدار با فولاد در تهران موفق به بسته‌نگه‌داشتن دروازه‌اش شده است. استقلال 3 فصل قبلی را بد شروع کرد و در پایان نتوانست امتیازات ازدست‌رفته روزهای نخست را جبران کند. این تیم این فصل را نیز با شکست آغاز کرده و برای جلوگیری از تکرار نتایج گذشته به‌دنبال پیروزی در این دیدار است. این نخستین حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران این تیم است. سرمربی فولاد، جواد نکونام، بازیکن سابق استقلال است و در زمانی که در این تیم حضور داشت، به ‌هیچ تیمی‌ به اندازه فولاد گل نزد ( 3 گل) که یکی از این گل‌ها، گل آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. او انگیزه‌های خاص خود را برای این دیدار دارد. استقلال در این بازی، دانشگر را به‌دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار ندارد.

 

رونمایی از سپاهان 98
در دیگربازی مهم امروز هم 2 تیم موفق هفته نخست در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف هم می‌روند. سپاهان در بازی اول به یک پیروزی قاطع برابر شاهین بوشهر دست یافت و ماشین‌سازی نیز یک برد ارزشمند برابر استقلال کسب کرد و این تیم را برای اولین‌بار شکست داد. رسول خطیبی که در فوتبال ایران هم در سپاهان بازی کرده و هم در تیم‌های دیگر شاگرد قلعه‌نویی بوده است، تاکنون به‌عنوان سرمربی برابر سپاهان و قلعه‌نویی بردی نداشته است. سپاهان در دیدار با ماشین‌سازی برای اولین‌بار در لیگ نوزدهم می‌تواند از وجود کی‌روش استنلی، آقای گل فصل گذشته، در ترکیب خود سود ببرد؛ همچنین امیر قلعه‌نویی و تکسیرا، مربی سپاهان، پس از گذراندن یک جلسه محرومیت می‌توانند به نیمکت سپاهان بازگردند. سپاهان البته همچنان محمدرضا حسینی و حامد بحیرایی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؛ اما محمدرضا مهدی‌زاده و شایان مصلح شرایط بازی پیدا کرده‌اند و برخلاف بازی قبل می‌توانند برای این بازی در فهرست سپاهان حضور داشته باشند. نکته جالب این است که برای دومین هفته متوالی، سرمربی حریف سپاهان از بازیکنان سابق این باشگاه است؛ هفته نخست عبدا... ویسی و حالا رسول خطیبی. از حواشی این بازی می‌توان به جنگ تعویق بازی بین 2 تیم اشاره کرد. سپاهانی‌ها درخواست داشتند که با توجه به تعویق بازی‌شان در هفته نخست، بازی هفته دوم برابر ماشین‌سازی هم با یک روز تأخیر برگزار شود؛ اما ماشین‌سازی در اقدامی‌ غیرمعمول با این موضوع موافقت نکرد تا درنهایت سپاهان با یک روز استراحت کمتر امروز به‌مصاف ماشین‌سازی برود.

 

جدال برزیلی‌ها
در آخرین بازی امروز از ساعت20:15، صنعت نفت که هفته گذشته با شلیک تماشایی عقیل کعبی به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد خوزستان دست یافت، در این هفته باید مقابل دیگرنماینده خوزستان یعنی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد. نفت مسجدسلیمان نیز هفته پیش توانست یکی از مدعیان این فصل، یعنی تراکتور را متوقف کند. دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت‌نفت، آمار خوبی برابر مهدی تارتار دارد و در 4 تقابل برابر این سرمربی به 3 پیروزی و یک تساوی دست یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->